اداره کل بهزيستي مازندران براي دومين سال متوالي در جشنواره شهيد رجايي بعنوان دستگاه برتر برگزيده شد .
کد خبر: ۶۵۰۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۴ 03 September 2018

به گزارش خبرنگارآريادفترمازندران درساري، در ارزيابي عملکرد سال 1397 دستگاه هاي اجرايي استان ( جشنواره شهيد رجايي) حائز رتبه برتر در گروه حمايتي، سلامت و بهداشت در مجموع دو بعد شاخص هاي عمومي و اختصاصي، گرديد.

مهندس اسلامي استاندار مازندران به اين مناسبت لوح تقدير جشنواره شهيد رجايي را به دکتر سيد سعيد آرام مدير کل بهزيستي استان اهدا نمود.

شايان ذکر است اداره کل بهزيستي مازندران تنها دستگاهي بود که در سه شاخص حائز رتبه برتر شد و معاونت پشتيباني و نيز کميته مناسب سازي بهزيستي استان موفق به دريافت لوح تقدير شدند.

جناب آ قاي دکترسعيد آرام مدير کل محترم وپرتلاش بهزيستي استان مازندران

بدون شک درسالهاي اخير نيروهاي توانمند بهزيستي استان مازندران تمام تلاش خود را صرف بالندگي سازمان نموده که ثمره آن انتخاب شايسته اداره کل بهزيستي استان مازندران به عنوان دستگاه برتر در جشنواره شهيد رجايي درگروه حمايتي ،سلامت وبهداشت در مجموع دو بعد شاخص هاي عمومي و اختصاصي و صيانت از حقوق مردم براي دومين سال متوالي بعنوان دستگاه برتر برگزيده شد که اين انتخاب بيانگر حسن تدبير، برنامه ريزي منسجم، سازماندهي موثر، کارآمدي و شايستگي هاي حضرتعالي و در سايه تلاشهاي بي شائبه و خالصانه همکاران خدوم آن اداره کل است. .
اينجانب علي يوسف نيا مسئول خبرگزاري آريا دراستان مازندران ، اين موفقيت را به جنابعالي و تمامي همکاران خدوم اداره کل بهزيستي استان مازندران تبريک و تهنيت عرض مي نمايم.
بي ترديد موفقيت مذکور مديون زحمات و تلاش هاي تمامي همکاران گرامي آن اداره کل بوده که بدينوسيله برخود فرض مي دانم از تمامي اين عزيران دلسوز و متعهد که فعالانه در به ثمر رسيدن اين موفقيت ها سهيم بوده اند، تقدير و تشکر نمايم. اميد است با تلاش مستمر و همکاري جمعي و با اتکال به خداوند سبحان در سال حمايت از کالاي ايراني در دولت تدبير و اميد در راستاي اهداف عاليه نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران ؛ شاهد تداوم موفقيت هاي روزافزون آن اداره کل باشيم ، انشالله.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار