تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر با شکست مقابل خونه به خونه بابل، از رقابت های جام حذفی حذف شد.
کد خبر: ۶۵۰۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۸ 01 September 2018

تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر با شکست مقابل خونه به خونه بابل، از رقابت های جام حذفی حذف شد.

 

تیم های فوتبال خونه به خونه بابل و شاهین شهرداری بوشهر از ساعت ۱۷:۴۵ امروز (شنبه) در چارچوب مرحله سوم مسابقات جام حذفی باشگاه های کشور، در ورزشگاه شهدای سیمرغ مازندران به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان ۱۲۰ دقیقه، با تساوی بدون گل خاتمه یافت تا ضربات پنالتی، تیم پیروز را تعیین کند.

تیم خونه به خونه در ضربات پنالتی با نتیجه ۶ بر ۵ به برتری رسید تا شاگردان محمود فکری پس از فجر سپاسی، بادران و قشقایی، چهارمین تیم حذف شده لیگ یکی باشند.

تیم فوتبال شهرداری ماهشهر از ساعت ۱۹ امروز (جمعه) در چارچوب مرحله سوم جام حذفی باشگاه های کشور، در ورزشگاه شهدای ماهشهر به مصاف فولاد نوین اهواز رفت که این مسابقه با برتری ۲ بر یک شهرداری خاتمه یافت.

تلاش دو تیم در ۹۰ دقیقه قانونی مسابقه با تساوی یک - یک همراه بود تا بازی به وقت اضافه برسد. در طول ۹۰ دقیقه، محمدرضا عبادی (۳۷) برای شهرداری و حجت چهارمحالی (۳۷) برای فولاد نوین گلزنی کردند. ایمان شوربایی (۱۱۶) گل دوم شهرداری را به ثمر رساند تا شاگردان داود مهابادی به مرحله یک شانزدهم نهایی راه یابند.

قرعه کشی مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، روز دوشنبه برگزار می شود که تیم های لیگ برتری هم از این مرحله وارد رقابت ها می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار