فردا در نیمه شرقی مازندران برخی نقاط گلستان، ارتفاعات شرقی تهران و ارتفاعات سمنان رگبار باران گاهی رعد و برق، وزش باد و در استان گیلان بارش پراکنده و روز یکشنبه( پس فردا) در ارتفاعات شمال شرق تهران و ارتفاعات مرکزی مازندران رگبار باران، رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۶۴۹۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۲ 31 August 2018

 به گزارش تابناک مازندران، سازمان هواشناسی در ارتفاعات البرز در استان مازندران بارش پراکنده پیش بینی کرد. از فردا دمای هوا در استان های شمالی 3 تا 6 درجه کاهش می یابد.

کاهش شش درجه ای آب و هوای مازندران+نمودار
 


براساس این گزارش، سازمان هواشناسی با تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی برای ارتفاعات البرز و محورهای استان مازندران بارش پراکنده باران را پیش بینی کرد.

بنا بر اعلام سازمان هواشناسی فردا در نیمه شرقی مازندران برخی نقاط گلستان، ارتفاعات شرقی تهران و ارتفاعات سمنان رگبار باران گاهی رعد و برق، وزش باد و در استان گیلان بارش پراکنده و روز یکشنبه( پس فردا) در ارتفاعات شمال شرق تهران و ارتفاعات مرکزی مازندران رگبار باران، رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پایش سازمان هواشناسی: پیش بینی می شود میانگین بارش در پاییز امسال در بیشتر استان ها در حد نرمال باشد.

همچنین امروز در ساعات بعدازظهر در جنوب سیستان و بلوچستان و برخی نقاط هرمزگان رشد ابر گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

طی دو روز آینده پدید غالب در شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید گاهی گرد و خاک است.

از لحاظ دمایی در روز‌های شنبه تا دوشنبه کاهش نسبی ۳ تا ۶ درجه در استان‌های واقع در نوار شمالی کشور رخ خواهد داد.

در سایر مناطق کشور طی روز‌های آتی آسمان صاف و آفتابی است.

براساس هشدار سازمان هواشناسی، تا سه روز آینده در شمال سیستان و بلوچستان به‌ویژه زابل وزش شدید باد و طوفان گرد و خاک موجب کاهش دید و کیفیت هوا می شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار