تیم نساجی مازندران موفق شد نخستین برد تاریخ لیگ برتری خود را در خانه برابر نفت مسجد سلیمان، مهمان خود کسب کنند، به این ترتیب با کسب نخستین پیروزی خود در ورزشگاه خانگی، تیم نساجی مازندران تاریخ سازی کرد .
کد خبر: ۶۴۶۷۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۴ 23 August 2018

به گزارش تابناک مازندران، تیم نساجی مازندران موفق شد نخستین برد تاریخ لیگ برتری خود را در خانه برابر نفت مسجد سلیمان، مهمان خود کسب کنند، به این ترتیب با کسب نخستین پیروزی خود در ورزشگاه خانگی تیم نساجی مازندران تاریخ سازی کرد .

براساس این گزارش، شاگردان جواد نکونام با پیروزی یک بر صفر برابر نفت مسجد سلیمان، مهمان خود را دست خالی بدرقه کردند. برای نساجی علی اصغر عاشوری در دقیقه۵۲ موفق به گلزنی شد. این پیروزی نخستین برد جواد نکونام به عنوان سرمربی در لیگ برتر محسوب می‌شود.

با این نتیجه نساجی مازندران هم بعد از پنج هفته به نخستین پیروزی خود رسید. با این نتیجه نساجی پنج امتیازی شد و به رده نهم جدول صعود کرد. نفت مسجد سلیمان نیز با سه امتیاز به رده پانزدهم جدول رده بندی لیگ برتر سقوط کرد.

 به هر روی

هفته پنجم لیگ برتر با بازی برگزار دیدار نساجی قائم شهر و نفت مسجد سلیمان پیگیری شد. شاگردان جواد نکونام با پیروزی یک بر صفر در این دیدار، مهمان خود را دست خالی بدرقه کردند.

برای نساجی علی اصغر عاشوری در دقیقه۵۲ موفق به گلزنی شد.

این پیروزی نخستین برد جواد نکونام به عنوان سرمربی در لیگ برتر محسوب می‌شود. نساجی مازندران هم بعد از پنج هفته به نخستین پیروزی خود رسید.

نتایج سایر دیدارهای هفته پنجم:

استقلال صفر- فولاد خوزستان صفر

ماشین سازی یک - 2 ذوب آهن اصفهان

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران برابر صنعت نفت آبادان به تساوی یک بر یک رسید.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار