پس از برگزاری انتخابات نمایندگان اتاق اصناف مازندران در ایران، اسامی منتخبان مشخص و معرفی شد. رقابت تنگانگ داوطلبان موجب شد تا بدلیل سه رأی مساوی، انتخاب گزینه نهایی به جلسه تعیین تکلیف هیئت اجرایی انتخابات بکشد.
کد خبر: ۶۴۵۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۲ 20 August 2018

 بلاغ، انتخابات نمایندگان اتاق اصناف مازندران در ایران با حضور اعضای هیئت رئیسه اتاق‌های اصناف مازندران در سالن اجتماعات ساختمان شهید حیدری سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران برگزار شد.

حضور پرشور 22 داوطلب که در لحظات آخر با انصراف سه داوطلب، کار را به رقابت میان 19 داوطلب شامل 10 کاندیدا در بخش تولیدی و خدمات فنی و نیز 9 کاندیدا در بخش توزیعی و خدماتی کشاند، رقابت داغی را رقم زد که نفس‌ها را تا برگ آخر تعرفه‌ها در سینه‌های حاضران حبس کرد.

این مراسم که با حضور و مشارکت حداکثری 103 حق رأی قانونی از 110 رأی کلی همراه بود؛ زمان برگزاری انتخابات را تا پایان اعلام نتایج به 3 ساعت کشاند که در نهایت منجر به راه‌یابی مستقیم 7 کاندیدا و تعیین تکلیف یک کاندیدای آخر پس از جلسه هیئت اجرایی شد.

بر اساس این گزارش، در بخش توزیعی نتایج آرا به شرح ذیل بود که بر این اساس، روح‌الله الیکایی موفق به کسب 38 رأی، میراحمد اندرواژ 17 رأی، فرزین جوادیان 44 رأی، شعبان حسین‌نژاد 37 رأی، سیدمنصور حسینی 37 رأی، عباس رمدانی 47 رأی، حمیدرضا صمدی 23 رأی، مهدی طاهری فر 37 رأی، حسین لعلی 31 رأی و سید روح‌الله محمدی 26 رأی شدند که در نهایت به ترتیب آقایان عباس رمدانی، فرزین جوادیان و رحمت‌اله الیکایی سه گزینه منتخب این بخش بودند که انتخاب نفر آخر میان آقایان حسین نژاد، حسینی و طاهری فر به‌دلیل مساوی بودن آرا، به جلسه تصمیم‌گیری هیئت اجرایی کشید که متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

این گزارش حاکی است در بخش توزیعی و خدماتی نیز نتایج آرا اینگونه رقم خورد که جعفر حکمت با 9 رأی، سیدعلی اکبر ساداتی 26 رأی، محسن شعبانی 23 رأی، محمود صادق کیا 39 رأی، محمدطاهر نوری 13 رأی، محمدباقر فروتن 36 رأی، سید احمد کرمی 14 رأی، شعبان محمد علی زاده امیری 37 رأی و مرتضی ولیزاده 48 رأی را از آن خود کردند که در نهایت به ترتیب آقایان مرتضی ولیزاده، محمود صادق کیا و شعبان محمد علیزاده امیری به اتفاق سیدمجتبی پیرزاده که به عنوان رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران به طور مستقیم برابر قانون به این ترکیب اضافه می‌شود، 4 نماینده منتخب این بخش را رقم زدند.

بدین ترتیب هشت نماینده اتاق اصناف مازندران برای یک دوره چهار ساله نمایندگان این استان در کشور خواهند بود تا مشکلات استان را در سطح ملی پیگیری و مرتفع کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار