وظیفه ما خدمت در حوزه سلامت است که باید در جهت ارتقا سلامت جامعه گام برداشته و به حد مطلوب برسانیم و در مسیر پیشگیری از بیماری های غیر واگیر قدم برداریم، اما این مهم در عصر کنونی امکان‌پذیر نیست مگر اینکه از سوی رسانه‌های مکتوب و مجازی اطلاع‌رسانی لازم در حوزه سلامت صورت گیرد.
کد خبر: ۶۴۱۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵ 11 August 2018

به گزارش تابناک مازندران،طرح رایگان پایش سلامت خبرنگاران بابلی توسط دانشگاه علوم پزشکی بابل

براساس این گزارش، دکتر جلالی رئیس دانشگاه از از اجرای طرح پایش سلامت خبرنگاران بمناسبت روز خبرنگار بصورت رایگان خبر داد.

دکتر سید فرزاد جلالی ضمن گرامیداشت 17 مرداد سالروز شهادت شهید صارمی و تبریک بمناسبت روز خبرنگار ، گفت: روز خبرنگار روز بزرگداشت انسانهای وظیفه شناس و سخت گوش یادآور فرصتی است گرانبها، پاسداشت مقام شامخ انسانهای فرهیخته ای که در راه روشنگری و آگاهی بخشی جامعه جان خود را تقدیم کردند.

وی بیان داشت: این روز شکوهمند را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و از تلاش های ارزشمند اصحاب رسانه در عرصه انعکاس و اطلاع رسانی اخبار سلامت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بابل قدردانی می نمایم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل بیان داشت: هفدهم مرداد، روز خبرنگار روز بزرگذاشت انسانهای وظیفه شناس و سخت گوش یادآور فرصتی است گرانبها، پاسداشت مقام شامخ انسانهای فرهیخته ای که در راه روشنگری و آگاهی بخشی جامعه جان خود را تقدیم کردند.
وی تصریح کرد: وظیفه ما خدمت در حوزه سلامت است که باید در جهت ارتقا سلامت جامعه گام برداشته و به حد مطلوب برسانیم و در مسیر پیشگیری از بیماری های غیر واگیر قدم برداریم، اما این مهم در عصر کنونی امکان‌پذیر نیست مگر اینکه از سوی رسانه‌های مکتوب و مجازی اطلاع‌رسانی لازم در حوزه سلامت صورت گیرد.

دکتر جلالی اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی بابل، نخستین دانشگاه علوم پزشکی شمال کشور با قدمت بیش از 3 دهه، بعنوان مرکز ارجاع بیماران غرب و شرق استان مازندران به بیمارستانهای تابعه دانشگاه محسوب می شود و همچنین بعنوان یکی از دانشگاه های علوم پزشکی معتبر، همه ساله پذیرای دانشجویان مستعد و علاقمند از سراسر کشور می باشد و به سبب همین قدمت جایگاه ویژه‌ای در حوزه آموزش، پژوهش و درمان در سطح کشور دارد.

وی با اشاره به این که خبرنگاران یکی از پرتلاش‌ترین قشر جامعه هستند که با عشق کار می‌کنند، گفت: جهت تقدیر از عزیزان اصحاب رسانه در برنامه متمرکز فرمانداری ویژه شهرستان بابل که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی بابل و دیگر ادارات برگزار شد، مشارکت فعال داشته ایم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل از اجرای طرح پایش سلامت خبرنگاران خبر داد و گفت: در این طرح تمامی خبرنگاران عزیز شهرستان بابل ، تحت معاینات و مشاوره های رایگان قلبی و ... قرار خواهند گرفت و وضیعت جسمی آنان بررسی می گردد.

دکتر جلالی بیان داشت: امیدواریم تا بتوانیم در مسیر پرافتخار خبرنگاران عزیز و در راستای همدلی قدمی برداشته و موثر و مفید باشیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار