مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: آمد و شد خودروها در محورهای هراز و کندوان از مسیر جنوب به شمال به‌صورت نیمه‌سنگین است.
کد خبر: ۶۴۱۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۷ 09 August 2018

محسن هاشمی درباره آخرین وضعیت محورهای مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: درحال حاضر آمد و شد خودروها در محدوده تونل تکاور و لاسم از مسیر جنوب به شمال محور هراز به‌صورت نیمه‌سنگین است.

وی با اشاره به ترافیکی پرحجم در محورهای سوادکوه، کیاسر و محورهای کناره، افزود: همچنین تردد خودروها در محدوده پل زنگوله و هزارچم محور کندوان نیز به‌صورت نیمه‌سنگین است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران درباره محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران، افزود: تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت هشت تا 24 روزهای پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

هاشمی بیان کرد: تردد تمامی تریلی از محور هراز و همچنین تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع است.

وی تصریح کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 14 جمعه تا ساعت یک بامداد روز شنبه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 جمعه تا ساعت یک بامداد شنبه از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران تصریح کرد: همچنین در صورت بروز حجم ترافیک در محور کیاسر بحث محدودیت یک‌طرفه شدن این محور به‌صورت مقطعی در دستور کار قرار می‌گیرد که معمولا عصر روز جمعه این محدودیت اعمال می‌شود.

هاشمی یادآور شد: هفته جاری نیز محدودیتی برای تردد تریلی در محور سوادکوه اعمال نمی‌شود.

وی در پایان گفت: مهم‌ترین توصیه ما به رانندگان این است با توجه به تابلوها و علائم و همچنین هشدارها سفر خوبی را برای خود و خانواده رقم بزنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار