چرا افشاگری بازیکن راه آهن پیگیری نمی‌شود
سرپرست باشگاه خونه به خونه به انتقاد از روند پیگیری درخواست این باشگاه برای ماجرای فصل گذشته لیگ دسته اول پرداخت.
کد خبر: ۶۴۰۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۸ 06 August 2018

تیم خونه به خونه بابل فصل گذشته در هفته پایانی از صعود به لیگ برتر بازماند و این مساله حواشی زیادی در پی داشت. این باشگاه ساعاتی بعد از پایان لیگ دسته اول، پرونده ادعای خود درباره برخی اتفاقات هفته پایانی را به کمیته انضباطی ارسال کرد.

 

هنوز این باشگاه نتوانسته به نتیجه دقیقی در این رابطه دست یابد و این در حالی است که لیگ برتر اکنون به هفته سوم خود نزدیک شده و مسابقات فصل جدید لیگ دسته اول هم از هفته آینده استارت خواهد خورد. سرهنگ اخوت، سرپرست باشگاه خونه به خونه در تازه ترین انتقاد و اعتراض خود به روند پیگیری این ادعای باشگاه گفت: ما هنوز منتظر پاسخ اعتراض به حق باشگاه خونه به خونه هستیم. در این رابطه اما برای خود ما هم جالب است که چرا بعد از افشاگری بازیکن راه آهن هیچ واکنشی به این موضوع نشان داده نشده است و جالب تر اینکه این بازیکن صحبت‌های جدیدی نیز در این رابطه با یکی از خبرگزاری‌ها داشته اما در 4 روز اخیر اجازه انتشار به آن داده نشده است.

 

وی ادامه داد: حتی برنامه 90 هم با این بازیکن گفتگو کرده اما ما مطمئن نیستیم که آقای فردوسی پور حرف‌های ایشان را پخش و منعکس کند.

 

اخوت در پایان حرف‌هایش تصریح کرد: قصد ما از این ماجرا بحث صعود و چیزهایی مثل این نیست. بلکه به دنبال این هستیم که یک بار هم شده فوتبال را پاک کنیم. مگر نه اینکه بازیکن سه بار به کمیته اخلاق رفته و آنجا فرم پر کرده، پس چرا به حرف‌های این بازیکن توجه نمی‌شود؟

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار