حبیب حسین زادگان بیان داشت: ۳۵ ورزشکار مازندرانی مجوز حضور در هجدهمین دوره بازی های آسیایی جاکارتا را بدست آوردند.
کد خبر: ۶۳۹۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶ 05 August 2018

  به گزارش تابناک مازندران، مدیر کل ورزش و جوانان مازندران در خصوص برنامه های اداره کل ورزش و جوانان مازندران برای حضوری موفق در رقابت های آسیایی ۲۰۱۸ بیان داشت: از ۵۰۰ روز قبل از این پیکارها ستاد ویژه بازی های آسیایی در اداره کل ورزش و جوانان مازندران تشکیل شد که وظیفه اش پشتیبانی های انگیزشی و فنی برای یکایک قهرمانانی بود که در این پیکارهای بزرگ آمادگی حضور داشتند.
وی تصریح کرد: در ابتدا پس از جلسات پردامنه با هیات های ورزشی فهرستی از ورزشکاران پر امید مازندران برای شرکت در بازی ها تهیه شد و سپس بر اساس اهمیت و اولویت رشته ها و قهرمانان برای حضور موفق آنان برنامه ریزی شد.
حسین زادگان با اشاره به اشتیاق مردم مازندران به نمایش درخشان ورزشکاران خود در بازی های آسیایی عنوان داشت: خوشبختانه ۳۵ ورزشکار استان مجوز همراهی تیم ملی را بدست آوردند که در کنار مربیان و داوران قریب به ۴۰ مازندرانی کاروان پر غرور جمهوری اسلامی ایران را در هجدهمین دوره بازی های آسیایی همراهی می کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با قیاس حضور کمی قهرمانان این دیار در کاروان بازی های آسیایی ۲۰۱۸ گفت: در دوره پیشین ۲۶ ورزشکار استان به این رویداد در اینچئون ۲۰۱۴ اعزام شده بودند که علاوه بر برتری کمی انتظارمان بر این است از نظر کیفی نیز عملکرد مطلوبی داشته باشند و بهترین دستاورد را برای ایران اسلامی بدست آورند.
حسین زادگان تاکید کرد: این میزان پیشرفت را در تعدد رشته ها و شهرستان های دارای ورزشکار در بازی های آسیایی نیز می توان دید به گونه ای که در این دوره از ۱۶ رشته و ۱۰ شهرستان ورزشکار داریم در حالیکه در دوره پیشین از ۱۵ رشته و ۹ شهرستان در قالب کاروان ایران اعزام شده اند.
وی گفت: در کاروان ایران نفرات شناخته شده ای از مازندران نظیر بهداد سلیمی و حسن یزدانی دو فاتح المپیک در رشته های وزنه برداری و کشتی نیز شرکت دارند که انتظار می رود تعداد مدال های طلای ورزش استان نیز قابل ملاحظه باشد.
حبیب حسین زادگان تدارکات را برای تیم های اعزامی مناسب خواند و گفت: تلاش وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک همسو و یکجانبه بوده و بی شک هیچگاه چنین هماهنگی پیش از یک رویداد معظم در ورزش ایران به چشم نخورده است که می تواند زمینه حضوری موفق توسط دلاوران کشورمان در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار