باشگاه سیاه جامگان مشهد پیگیر وضعیت دو بازیکن تیم خود است که با وجود داشتن قرارداد به پدیده و نساجی رفته اند.
کد خبر: ۶۳۹۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲ 04 August 2018

"ورزش‌سه"، پدیده مشهد و نساجی مازندران در هفته دوم لیگ برتر نتایج نسبتا خوبی کسب کردند اما حالا اخباری درباره این دو باشگاه به گوش می رسد که به مذاق آنها خوش نمی آید. ماجرا از این قرار است که پیوستن محمد ناصری و محسن آقایی دو بازیکن سابق سیاه جامگان به پدیده مشهد و نساجی ظاهرا در شرایطی صورت گرفته که آنها با باشگاه لیگ یکی قرار داشتند و حالا مالک این باشگاه به دنبال پیگیری موضوع است.

 

گویا پس از نهایی شدن حضور سیاه جامگان در لیگ دسته اول تحت هدایت علی حنطه، کادر مدیریتی این باشگاه که بارها اعلام کرده بود توانسته با بازیکنان فصل گذشته خود به توافق برسد و آنها را برای فصل جدید حفظ کند، با بررسی مدارک و اسناد موجود در باشگاه پی برده است که برخی بازیکنان در اقدامی عجیب علی رغم دارا بودن قرارداد با این باشگاه، با باشگاه دیگری به توافق رسیدند و حتی برای آنها به میدان رفتند.

 

محمدرضا عباسی، مالک باشگاه سیاه جامگان در این باره به ورزش سه گفت: «هم آقای ناصری و هم آقای آقایی با ما یک سال دیگر قرارداد دارند و بازی کردنشان برای پدیده و نساجی غیرقانونی است. ما این دو بازیکن را می خواهیم و به همین خاطر شکایت کرده ایم تا حقمان را بگیریم.»

 

وی ادامه داد: «هرگز از شکایت خودمان کوتاه نمی آییم و هر کاری می کنیم تا به حق مان برسیم. تیم های دیگر در این پرونده ها ما را محروم کردند و حالا ما نیز همین کار را خواهیم کرد.

 

گفتنی است؛ ناصری در هر دو دیدار آغازین لیگ هجدهم برای پدیده به میدان رفته است اما محسن آقایی در دو بازی گذشته بازی نکرده و در صورتی که شکایت سیاه جامگان بخواهد گریبان کسی را بگیرد، باشگاه نساجی آنقدرها به مشکل نمی خورد.

 

باید منتظر ماند و دید باشگاه سیاه جامگان که از تولد دوباره او چند ساعتی بیشتر نمی گذرد، در راستای بازپس گیری بازیکنان اصلی خود از برخی تیم ها چه سیاست هایی را اتخاذ خواهد کرد و آیا می تواند با شکایت خود دو مهره کلیدی فصل گذشته خود را که می توانند در فصل آتی بسیار موثر باشند به تیم خود بازگرداند یا خیر؟

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار