هفته دوم هجدهمین دوره لیگ برتر
در هفته دوم هجدهمین دوره لیگ برتر تیم‌ نساجی مازندران، مهمان تیم تراکتورسازی بود که به نتیجه تساوی یک بر یک رسید تا اولین امتیاز نساجی مازندران در لیگ برتر کسب شود . تیم فوتبال تراکتورسازی دومین دیدار خود در هجدهمین دوره رقابت های لیگ برتر را با تساوی برابر نساجی پشت سرگذاشت.
کد خبر: ۶۳۸۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۷ 03 August 2018

به گزارش تابناک مازندران، در هفته دوم هجدهمین دوره لیگ برتر تیم‌ نساجی مازندران، مهمان تیم تراکتورسازی بود که به نتیجه تساوی یک بر یک رسید تا اولین امتیاز نساجی مازندران در لیگ برتر کسب شود .

براساس این گزارش، تیم نساجی مازندران که در فصل قبل لیگ یک طلسم شکنی کرد و بالاخره لیگ برتری شد، امشب در دومین مسابقه فصل به مصاف تراکتورسازی رفت؛

محمد نظری زننده تک گل تیم نساجی مازندران در دقیقه 66 بود .

تیم تراکتورسازی تبریز و نساجی مازندران در جریان رقابت‌های هقته دوم لیگ برتر به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

این بازی که در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شد، با حملاتی از سوی هر دو تیم پیگیری شد که در دقیقه ۴۰ آنتونی استوکس با ضربه زیبای از راه دور دروازه نساجی مازندران را باز کرد.

گل تساوی این مسابقه توسط محمد مهدی نظری به ثمر رسید که در دقیقه ۶۶ با ارسالی که از سمت چپ انجام شد، توانست با ضربه‌ی پای راست دروازه تراکتورسازی را باز کند تا امتیازات بین این دو تیم در این مسابقه تقسیم شود.

 

داور: رضا کرمانشاهی

کمک داور: علیرضا ایلدروم و جواد مداح

کارت زرد: علی طاهران (تراکتورسازی) و مجتبی ممشلی، محمد عباس زاده، حامد لک، محمدمهدی نظری (نساجی)

کارت قرمز: -

گل: آنتونی استوکس (تراکتورسازی)، محمدمهدی نظری (نساجی)

لحظات حساس بازی:

در دقیقه 5 فرصتی برای نساجی پیش آمد که البته داور آفساید اعلام کرد. در دقیقه 10 یوسف سیدی فرصت خطرناکی داشت که توسط بازیکنان نساجی به بیرون رفت.

در دقیقه 17 بازیکنان تراکتورسازی صاحب موقعیت شدند که حامد لک اجازه گلزنی نداد. در دقیقه 23 بازیکن خارجی تراکتورساری فرصت گلزنی را از دست داد و توپ روی پایش جفت و جور نشد.

در دقیقه 26 نساجی فرصت خوب گلزنی را از دست داد. بازیکنان این تیم با اشتباه بازیکن تراکتورسازی صاحب فرصت شدند اما نتوانستند از آن استفاده کنند.

آنتونی استوکس در نخستین بازی خود در دقیقه 40 تراکتورسازی را صاحب گل کرد.

در دقیقه 45 بازی بازیکنان نساجی روی خطایی که شد صاحب موقعیت شدند اما این ضربه توسط فروزان به خوبی مهار شد.

در دقیقه 59 آنتونی استوکس فرصتی را داشت که وی توسط تکل بازیکن حریف متوقف شد. در دقیقه 60 بازیکنان نساجی نتوانستند از موقعیت استفاده کنند و فروزان توپ را گرفت.

در دقیقه 64 بازیکنان تراکتورسازی فرصت را از دست دادند و توپ را از بالای دروازه به بیرون فرستادند.

در دقیقه 65، محسن فروزان فرصت تک به تک گلزنی را از سجاد آشوری گرفت. در دقیقه 66 محمد مهدی نظری بازیکن تازه‌وارد نساجی دروازه تراکتورسازی را باز کرد و بازی را به تساوی کشاند. نظری دقیقه 64 وارد زمین شد.

در ادامه حملات نساجی در دقیقه 69 ضربه بازیکنان این تیم به بیرون رفت.

در دقیقه 73 باز هم بازیکنان تراکتورسازی فرصت گلزنی را از دست داد. در دقیقه 78 حامد لک موقعیت گلزنی را عبدالله زاده گرفت. آنتونی در همین دقیقه موقعیت گلزنی داشت اما توپ را از دست داد.

در دقیقه 88 حامد لک دچار مصدومیت شد و بازی مدتی متوقف بود.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار