فرماندار ویژه تنکابن علت کمبود عرضه بنزین در غرب استان را تغییر مسیر انتقال اعلام کرد و گفت: مردم نگرانی نداشته باشند چراکه استاندار، شرکت نفت و مسئولان شهرستان پیگیری جدی مسئله هستند.
کد خبر: ۶۳۷۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹ 31 July 2018

 بلاغ، بعد از کمبود بنزین در شهرستان‌های هم‌جوار رامسر و عباس‌آباد در روزهای گذشته، از عصر دیروز شهرستان تنکابن نیز با کمبود عرضه بنزین مواجه شد.

تعدادی از جایگاه‌داران بنزین در گفت‌وگو با خبرنگار ما از کمبود بنزین در طی هفته گذشته گلایه کردند و اظهار داشتند: این وضعیت در روزهای اخیر حادتر شد اما مدیر منطقه نهایت تلاشش را دارد.

فیروزی علت را خرابی پالایشگاه اراک اعلام کرد و افزود: این اطلاعی است که به ما داده‌اند و ما دیروز از کرج بنزین آوردیم.

وی اضافه کرد: یک سری از افراد مسافر هستند و تعدادی نیز با جو ایجاد شده، مراجعه کردند و سعه‌صدر ندارند.

این جایگاه‌دار بنزین از مردم خواست بر اساس مصرفشان نسبت به خرید بنزین اقدام کنند و هیچ نگرانی برای تهیه آن نداشته باشند.

سیدامیر حسینی‌جو فرماندار ویژه تنکابن در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص وضعیت بنزین شهرستان تنکابن اظهار کرد: انتقال سوخت سابقاً از استان‌های مرکزی همچون اصفهان و اراک به غرب مازندران و تنکابن انجام می‌شد اما چند روزی هست که به دلیل خلل در حمل‌ونقل بنا به اعلام شرکت نفت، تأمین سوخت از امروز و فردا از استان گیلان انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در مسیر قبلی به دلیل فاصله خط انتقال و هم مصرف بالا مشکل ایجاد شد که طبق اعلام شرکت نفت ظرف ۲۴ ساعت آینده روند انتقال بنزین به شهرستان عادی می‌شود.

فرماندار ویژه تنکابن ادامه داد: مردم در این حوزه نگران هستند و خرید سوخت هم‌اکنون به ۲/۵ برابر رسیده و حتی از شهرستان‌های دیگر نیز مراجعه کرده و مردم بیش از مصرف، ذخیره می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه جایگاه‌های بنزین در روزهای عادی ۱۵ الی ۲۰ هزار لیتر ارائه می‌کردند اما روز گذشته فقط یک جایگاه حدود ۶۵ هزار لیتر بنزین ارائه کرد، گفت: مصرف بنزین یک روز کل شهرستان در یک روز عادی ۹۰ هزار لیتر بوده اما دیروز با وجود فعالیت تمام جایگاه‌ها بازهم متقاضی وجود داشت.

حسینی‌جو به مردم شهرستان اطمینان داد نگرانی نداشته باشند چراکه استاندار، شرکت نفت و مسئولان شهرستان پیگیری جدی مسئله هستند و طی ۲۴ ساعت آینده باووجود تکمیل این ظرفیت، مازاد بنزین هم در شهرستان فراهم خواهد بود.

هم‌اکنون دو جایگاه ترنج خیابان جمهوری و فیروزی در کمربندی تنکابن درحال تخلیه بنزین هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار