در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو پژو در محور روستایی "لاویج"، بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی به محل اعزام شدند.
کد خبر: ۶۳۶۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲ 29 July 2018

به گزارش تابناک مازندران، در اثر انحراف و واژگونی یک دستگاه خودرو پژو در محور روستایی "لاویج " شهرستان "نور "، یک کشته و 5 مصدوم برجای گذاشت.

 براساس این گزارش، سرهنگ "علیرضا قدمی" در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو پژو در محور روستایی "لاویج"، بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی به محل اعزام شدند.

وی، افزود: در این حادثه، یک دستگاه خودرو پژو 405 با 6 سرنشین در حال تردد در این محور به دلیل نامعلومی از مسیر خود منحرف و واژگون شد.

سرهنگ قدمی تصریح کرد: یکی از سرنشینان این خودرو که خانمی 29 ساله بود، جان باخت و سرنشینان دیگر آن نیز مصدوم و توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه استان مازندران با اشاره به اینکه علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است، بیان کرد: رانندگان همواره باید قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا از بروز این گونه حوادث ناگوار پیشگیری شود/

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار