این سخنان شهردار یاسوج در خصوص پل سوم بشار و عدم امنیت کافی آن در کمتر از یک ماه از افتتاح این پل ، می تواند هشداری باشد برای مسئولین استان که تدابیر لازم را بیاندیشند.
کد خبر: ۶۳۱۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۰ 16 July 2018
در روز های پایانی خرداد سال جاری پل سوم بشار یاسوج با حضور استاندار ،  مسئولان استانی و شهرستانی و نماینده شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی برگزار شد اما این افتتاحیه یک غایب بزرگ داشت ! و آن هم مجموعه شهرداری یاسوج بود.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، نستهن مقدم گفت: شهرداری یاسوج متولی پل سوم بشار نبود و با توجه به اینکه در خصوص معارضین زمین های بخش شمالی پل ، شهرداری می توانست همکاری نماید لذا به عنوان تسهیل در کار اقدام نمودیم.
شهردار یاسوج افزود : در روز افتتاحیه مجموعه شهرداری یاسوج حضور نداشتن و این کار هم به این دلیل صورت گرفت که امنیت این پل را نمی توانستیم تایید کنیم.
 
پرده برداری نستهن مقدم از راز عدم حضور شهرداری در افتتاح پل سوم بشار یاسوج / تردید در امنیت بر اثر پوسیدگی پایه های پل !

مقدم گفت : این پل با عمر حدود ۱۵ ساله دارای ابنیه ای سست و ضعیفی است که احتمال خطرات را بالا می برد و از طرف دیگر از لحاظ ترافیکی دارای مشکلاتی است که سعی می کنیم با همکاری پلیس راهور ، با انجام اقدامات و طرح های مشکلات ترافیکی این پل را برطرف نماییم.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، این سخنان شهردار یاسوج در خصوص پل سوم بشار و عدم امنیت کافی آن در کمتر از یک ماه از افتتاح این پل ، می تواند هشداری باشد برای مسئولین استان که تدابیر لازم را بیاندیشند.
لازم به توضیح است که در این زمینه گزارشاتی از طرف رسانه ها منتشر شده بود و هشدار هایی هم در خصوص پوسیدگی پایه های پل داده شده بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار