مدير کل فرودگاههاي استان مازندران از برقراري پروازهاي مسير رامسر - تهران و برعکس خبرداد و گفت : با رفع موانع پروازي ، پروازهاي اين فرودگاه هفته اينده از سر گرفته مي شود .
کد خبر: ۶۲۹۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶ 11 July 2018

شرکت هاي هواپيمايي از انجام پرواز به فرودگاه رامسر به دليل موانع پروازي از جمله وجود درخت و دکل هاي فشار قوي برق در مسير باند پرواز ، ممانعت کردند و در مدت 2 ماه اخير هواپيمايي از اين فرودگاه نشست و برخاست نکرد .
سعداله وطن خواه روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود : فرودگاه رامسر که پيش از اين تنها پرواز رامسر به تهران را داشت از اين پس روزانه اين پرواز را انجام مي دهد .
وي ادامه داد : از روز سه شنبه 26 تيرماه نخستين پرواز شرکت هواپيمايي آسمان و از 30 تيرماه اولين پرواز شرکت هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران (هما) در مسير تهران -رامسر - تهران از سر گرفته مي شود .
به گفته مدير کل فرودگاههاي مازندران، پروازهاي فرودگاه رامسر بصورت روزانه انجام مي شود و با توجه به فصل تابستان و حضور مسافران در غرب مازندران ، تعداد اين پرواز به 2 پرواز در روز افزايش خواهد يافت .
وي گفت که اميدوار است با شروع عمليات پروازي ، بتوان از ظرفيت ناوگان هواپيمايي شرکت هاي هما و آسمان در جهت افزايش مسيرهاي پروازي استفاده کرد .
** افزايش پروازهاي فرودگاه رامسر
وطن خواه از پيشنهاد برقراري 2 پرواز جديد در مسير هاي مشهد و اصفهان در فرودگاه رامسر خبر داد و افزود : با اعلام پاسخ و ارائه برنامه پروازي از سوي شرکت هاي هواپيمايي ، بستر خوبي براي جابجايي مسافران از طريق زيرساخت موجود در اين فرودگاه فراهم خواهد شد .
وي در خصوص هزينه اجراي طرح هاي رفع موانع پروازي فرودگاه رامسر گفت که هر يک از سازمان هاي دخيل در ايجاد اين موانع پروازي ، هزينه رفع آن را پرداخت کردند .
به گفته مدير کل فرودگاههاي مازندران به طور مثال شرکت توزيع برق غرب استان براي برداشتن و جابجايي دکل هاي فشار قوي برق از منابع و اعتبارات خود براي اين منظور هزينه کرده است .
وي همچنين به وجود برخي موانع پروازي در فرودگاه ساري اشاره کرد و ادامه داد : هماهنگي هاي لازم براي برداشتن دکل هاي فشار قوي برق انجام شد تا مشکلي در نشست و برخاست هواپيماها در اين فرودگاه بوجود نيايد .
مازندران سه فرودگاه در شهرستان هاي ساري ، رامسر و نوشهر دارد و ماهانه 680 پرواز در مسيرهاي تهران ، مشهد ، شيراز ، بندرعباس ، عسلويه ، کيش ،اهواز ، عتبات عاليات و عربستان در اين فرودگاهها نشست و برخاست دارند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار