معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از غرق شدن سه جوان ۱۹ ساله در دو روز گذشته در دریای مازندران خبر داد.
کد خبر: ۶۲۷۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۸ 07 July 2018

سرهنگ پاسدار علیرضا باقری اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر غرق شدن دو نفر در محدوده پلاژ شهرداری نور، بلافاصله ماموران کلانتری 11 نور به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه دو جوان 19 ساله به نام‌های محسن- ی و محمدرضا- اهل استان کرمان که به همراه دو نفر از دوستانشان برای شنا به دریا رفته بودند، به دلیل آشنا نبودن به فنون شنا و شنا در خارج از محدوده طرح سالم سازی دریا غرق شدند.

باقری با اشاره به اینکه با حضور عوامل امدادی جسد نامبردگان به سردخانه منتقل شد، تصریح کرد: در پی کسب خبری دیگری از مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی برغرق شدن فردی در دریای بابلسر محدوده بهمنیر ، ماموران انتظامی این شهرستان سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند.

وی خاطرنشان کرد: ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی‌های اولیه دریافتند، فردی به نام سید مهدی – الف 19 ساله که برای شنا به منطقه ممنوعه رفته بود به دلیل عدم آشنایی به فنون شنا غرق شده که با حضور گروه امداد و نجات جسد وی نیز به سردخانه منتقل شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران با هشدار به شهروندان و مسافرانی که برای شنا به دریا مراجعه می‌کنند از آنان خواست در زمان تعیین شده از طرح دریا و در مناطقی که ناجیان غریق در آنجا حضور دارند برای شنا استفاده کنند و با شنا کردن در مناطق ممنوعه و ساعات ممنوعه لذت مسافرت را برای خود و اعضای خانواده خود تلخ نکنند.
منبع: رکنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار