منظور از تحریف تاریخ اما چیست؟ این که در گزارش های معرفی کشورها به جنبه های مورد نظر کیهان نپرداخته است.اتهام دوم «تحریف تاریخ» است. منظور از تحریف تاریخ اما چیست؟ این که در گزارش های معرفی کشورها به جنبه های مورد نظر کیهان نپرداخته است.
کد خبر: ۶۲۶۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۲ 03 July 2018

رصد‌خانه «تابناک»؛ روزنامه کیهان در یادداشتی با انتقاد از برنامه عادل فردوسی‌پور ضمن زرد خواندن این برنامه فردوسی‌پور را به تحریف تاریخ محکوم کرد و نوشت:اتهام دوم «تحریف تاریخ» است. منظور از تحریف تاریخ اما چیست؟ این که در گزارش های معرفی کشورها به جنبه های مورد نظر کیهان نپرداخته است.اتهام دوم «تحریف تاریخ» است. منظور از تحریف تاریخ اما چیست؟ این که در گزارش های معرفی کشورها به جنبه های مورد نظر کیهان نپرداخته است.
این فیلم ها را البته فیفا تهیه کرده اما در نگاه این مقاله انگار سفارش سفارتحانه هاست. انتظار کیهان این است که مثلا در معرفی کشور فرانسه به انقلاب الجزایر اشاره می شد و استعمار این کشور آفریقایی را نکوهش می کردند یا وقتی نوبت به کرۀ جنوبی رسید می گفتند آمار فساد و فحشا در این کشور بالاست. با این منطق البته وقتی روسیۀ میزبان را معرفی می کردند باید به لیاخوف روسی و به توپ بستن مجلس شورای ملی و اعدام روحانی مشهور تبریزی در روزعاشورا و نقش حزب توده هم اشاره می کردند و لابد در معرفی عربستان سعودی از این که می خواهند کاهش احتمالی عرضه نفت ایران را جبران کنند انتقاد کنند!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار