مراسم تودیع و معارفه مدیرکل میراث فرهنگی مازندران
معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور با بیان اینکه ایران اقلیم چهارفصل است گفت: صنایع دستی مازندران نیز پررونق است.
کد خبر: ۶۲۶۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸ 03 July 2018

 احمد دانیالی ظهر یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل میراث فرهنگی مازندران، بابیان اینکه اقلیم چهارفصل در کشور وجود دارد که در دنیا بسیار نادر است،گفت: صنایع‌دستی ایرانی در دنیا حرف اول را می‌زند و امروزه فرش ایران در ویترین سراسر دنیا وجود دارد که باید از این ظرفیت‌ها استفاده کرد. وی افزود: دشمنان در حال تلاش برای ایران ستیزی و ایران هراسی در دنیا هستند که ما می‌توانیم با صنایع‌دستی به‌عنوان سفیران صلح خود را مطرح کنیم. معاون میراث فرهنگی،صنایع‌دستی و گردشگری کشور به ظرفیت‌های استان در جذب گردشگر اشاره کرد و ادامه داد:

در استان مازندران دشت،جنگل و دریا وجود دارد که می‌تواند سبب جذب گردشگر شود. دانیالی صنایع‌دستی مازندران را از صنایع پررونق دانست و گفت: در استان مازندران ظرفیت‌های زیادی وجود دارد که باید عزم ملی در استفاده از آن وجود داشته باشد تا اقدامات خوبی انجام شود. وی بر فرهنگ‌سازی در حوزه گردشگری تأکید کرد و افزود: زیرساخت‌های مناسب و مسائل مالی در مرحله دوم در حوزه گردشگری قرار دارد و بسیاری از کشورها برای جذب گردشگر به فرهنگ‌سازی توجه کردند.

منبع خبر : سایت خبری شعار سال

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار