معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران از تهیه سند جامع سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان های شمالی خبر داد.
کد خبر: ۶۲۶۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳ 03 July 2018

ایلنا ،احمد حسین زادگان در حاشیه اجلاس معاونان سیاسی استانداران شمال در بابلسر درباره هدف این اجلاس گفت: پیرو جلسه استانداران شمالی و معاونان مرتبط با آن ، مقرر شد برای اینکه بحث‌ها کارشناسی و تخصصی‌تر بررسی شود، یکی از معاونان دبیری کارگروه را بر عهده گیرد و مسائل سیاسی و اجتماعی پایش شود.

وی افزود: معاونان با آمادگی در جلسه شرکت کردند ؛ کار کارشناسی خوبی نیز در این زمینه انجام و پیش‌نویس سند در حوزه‌های مختلف تهیه‌شده است و درمجموع 100 مورد مرتبط با مسائل سیاسی، امنیتی، اجتماعی و اقتصادی بررسی‌شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران با اعلام اینکه آقای جمشید نژاد معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان به‌عنوان دبیر معاونت سیاسی استان‌های شمالی انتخاب‌شده است گفت: مقرر شد اسناد پیش‌نویس تهیه‌شده مورد بازبینی قرار گیرد و با بررسی نظرات سه استان، سند نهایی تهیه تا در گردهمایی و همایش بعدی استانداران، برنامه‌های معاونت سیاسی ارائه شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران به چشم‌انداز اجلاس استانداران شمالی اشاره و تصریح کرد: برگزاری این اجلاس ابتکاری نو به شمار می آید اما متأسفانه برخی تصمیمات خوب با جدیت پیگیری نمی‌شود و استمرار نمی‌یابد.

وی افزود: امیدواریم تصمیمات اجلاس در سطح مدیران استانی و مسئولان عالی با کارشناسی‌های صورت گرفته، اثرات مؤثری برای مردم داشته باشد.

حسین زادگان اعلام کرد : سند جامع برای توسعه سه استان شمالی در حوزه‌های مختلف سیاسی اجتماعی نتیجه این اجلاس خواهد بود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار