سردار سیدمحمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به آغاز سفر‌های تابستانی بر اجرای طرح‌های تابستانی پلیس در حوزه‌های پیشگیری انتظامی و ترافیکی تاکید کرد و گفت: باید با ارائه راهکار‌ها و بررسی نقاط ضعف و قوت برنامه‌های سال گذشته برنامه ریزی‌های لازم در این زمینه صورت گیرد.طرح‌های تابستانی پلیس مازندران در حوزه‌های پیشگیری انتظامی و ترافیکی اجرا می‌شود.
کد خبر: ۶۲۳۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱ 25 June 2018

به گزارش تابناک اصفهان : سردار سیدمحمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران  با تاکید بر هدفگذاری برنامه‌ها بر اساس تدابیر ابلاغی افزود: باید با مسئول سازی، و پاسخگویی همه دستگاه‌های اجرائی مسئول در حوزه‌های عمرانی و شهری زیر ساخت‌های لازم برای ارتقاء امنیت عمومی و اجتماعی در اجرای طرح‌های تابستانه ایجاد شود.

سردار میرفیضی با اشاره به افزایش حجم مسافرت‌ها به استان در دور اول سفر‌های تابستانی و همچنین افزایش جمعیت شناور استان در سه ماهه تابستان، بر کنترل عبور و مرور و سرعت خودرو‌ها برای کاهش تصادفات و همچنین حجم ترافیک در محور‌های مواصلاتی و بین شهری استان تاکید کرد.

فرمانده انتظامی مازندران از کاهش ۲۳ درصدی آمار متوفیان ناشی از حوادث رانندگی در خرداد ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت:: در مجموع آمار تصادفات در حوزه‌های درونشهری نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد کاهش داشته است.

وی افزود: بیشترین میانگین سنی عوامل انسانی منجر به تصادفات را افراد بین ۱۸ تا ۳۰ سال به خود اختصاص داده اند که رعایت نکردن حق تقدم و توجه به جلو نداشتن از بیشترین علل وقوع حوادث رانندگی در این مدت بوده است.

فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: ۲۵ درصد تصادفات در راه‌های اصلی به وقوع پیوسته و عدم توجه به جلو، تخطی از سرعت مطمئنه و عدم رعایت حق تقدم از بیشترین علل تامه تصادفات برونشهری در استان بوده است.

سردار میرفیضی از اجرای طرح رسیدگی به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از مبداء تا مرکز کنترل و فرماندهی به صورت پایلوت در استان در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: با اجرای این طرح سرعت رسیدگی به تماس‌های مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی به شکل قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار