استاندار مازندران، تحقق دولت الکترونیک را نیازمند اصلاح فرایندها برای تسهیل در امور برشمرد و گفت: نرخ بیکاری در استان تک‌رقمی شده است.
کد خبر: ۶۲۲۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶ 24 June 2018

به گزارش تابناک مازندران : محمد اسلامی پیش ازظهر یکشنبه در همایش قضات استان اظهار داشت: بیش از ۱۰ هزار شغل در حوزه مشاغل خرد ایجادشده و نرخ بیکاری در استان به ۹.۶ درصد و تک‌رقمی رسیده است.

وی بابیان اینکه استکبار در زیرسئوال بردن مشروعیت نظام اسلامی به نتیجه‌ای نرسیده است اظهار داشت: در حال حاضر به موفقیت‌های زیادی دست‌یافته‌ایم و نشانه خودباوری است.

اسلامی بابیان اینکه محبوبیت و حُب به جمهوری اسلامی را در دل مردم باید گسترش دهیم گفت: دشمنان در حال حاضر در جنگ اقتصادی به دنبال نارضایتی اجتماعی هستند تا به اهداف خود دست یابند.

وی شناخت نقشه روز دشمن را امری مهم دانست و گفت: دشمن در تلاش است تا ارزش پول ملی را به بهانه‌های واهی کاهش دهد و در این عرصه و کارزار باید نقشه دشمن را بشناسیم.

اسلامی بابیان اینکه دولت برای ارائه ارز به تولید و اشتغال و کالاهای اساسی دریغ نمی‌کند گفت: ایجاد بازار سیاه ارز، احتکار و ایجاد گرانی کاذب برای مردم بازی کردن در زمین دشمن خواهد بود.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه دشمنان موفقیت کشور را تحمل نمی‌کنند گفت: راه عزت و شرف با وحدت و همدلی ادامه می‌یابد و در این راستا باید اندازه دولت را کوچک و اقتدار مدیریت را در کشور افزایش دهیم.

وی یادآور شد: رشد ارتقای مدیریتی به معنای کارآمدی نظام جمهوری اسلامی و رضایت مردم است و دولت سازوکاری به وجود آورده است تا دولت الکترونیک را محقق کند و تحقق این امر نیازمند اصلاح فرآیندها است.

اسلامی با اشاره به راه‌اندازی میز خدمت در استان، ارتقای سلامت اداری و تسهیل در پاسخگویی به مردم را هدف این میز بیان کرد و خواستار رفع موانع کسب‌وکار و تولید در استان شد و گفت: دستگاه قضا نقش حمایتی و هدایت برای توسعه کسب‌وکار داشته است.

وی گفت: ایجاد سرمایه‌گذاری‌های جدید و توسعه سرمایه‌گذاری‌های موجود امری مهم است و در این راستا باید از سرمایه‌گذاری و مشاغل خرد حمایت کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار