شهردار ساری اشتغال را از اصلی‌ترین دغدغه‌های این شهرستان دانست و گفت: فرماندار ساری می‌تواند با حمایت از مدیریت شهری در اجرای پروژه‌های عمرانی با پیوست اشتغال این دغدغه را رفع کند.
کد خبر: ۶۲۲۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۸ 23 June 2018

به گزارش تابناک مازندران : مهدی عبوری در دیدار با فرماندار ساری به همراه معاونان و شهرداران مناطق بابیان اینکه ساری امروز در تراز شهرهای بزرگ کشور و کلان‌شهرهاست افزود: با افزایش بودجه و اعتبارات شهرداری و سرانه شهروندی و همچنین اجرای پروژه‌های کلان با محوریت گردشگری و پیوست اشتغال شهر ساری به جایگاه اصلی خود رسیده است و امروز می‌توان ساری را مرکز واقعی استان دانست.

عبوری در ادامه به مشکلات مدیریت شهری و معضلات اصلی شهرستان ازجمله بحث مدیریت پسماند و مدیریت حمل و دفن بهداشتی زباله اشاره و تصریح کرد: اتمام نیروگاه زباله‌سوز امروز از دغدغه‌های اصلی مجموعه مدیریت شهری و فرمانداری خواهد بود.

این مسئول وظیفه امروز مدیریت در کشور را تدبیر و اقدام جهادی عنوان کرد و اظهار داشت: با حمایت و همراهی مدیریت ارشد استان در سطوح ملی و استانی شاهد کثرت پروژه‌های عمرانی هستیم.

شهردار ساری در پایان سخنان خود با اشاره به پروژه‌های شهری مانند پارکینگ طبقاتی ، زیرگذر شهید سید مصطفی علمدار ، بوستان بانوان ، فاز دوم بوستان ملل و بلوار شهدای مدافع حرم خاطرنشان کرد: با درایت ، همکاری و همراهی فرمانداری و مدیریت شهری امسال، سال متفاوتی خواهد بود و در هفته دولت شاهد افتتاح پروژه‌های عمرانی با پیوست فرهنگی و اشتغال در مرکز استان خواهیم بود.

در این دیدار رضایی فرماندار شهرستان ساری با تأکید بر تعامل و همراهی میان مجموعه فرمانداری و مدیریت شهری اظهار داشت: رمز موفقیت و ارتقاء ساری در جهت توسعه پایدار شهری با رعایت تمامی شاخص‌ها ، همدلی است.

رضایی ضمن تقدیر از عملکرد مهدی عبوری شهردار ساری و مجموعه مدیریت شهری در اجرای پروژه‌های در قیاس ملی افزود: روحیه ایثار و جهادی در مدیریت شهرستان همچون مدیریت شهری می‌تواند ساری را به‌عنوان الگوی دیگر شهرها نیز مطرح است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار