نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به نامه ۱۰۰ نفر از شبه روشنفکران برای مذاکره با آمریکا گفت: فرهیختگان و نخبگان پاسخ این شبه روشنفکران را بدهند.
کد خبر: ۶۲۲۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰ 23 June 2018

به گزارش تابناک مازندران : آیت‌الله نورالله طبرسی پیش ازظهر شنبه در نشست با مدیران تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به نامه ۱۰۰ نفر از شبه روشنفکرها برای مذاکره با آمریکا گفت: باید فرهیختگان و نخبگان پاسخ آنان را بدهند.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران به تاریخچه مذاکرات با آمریکا اشاره کرد و اظهار داشت: باید فرهیختگان و نخبگان نیز پاسخ‌نامه شبه روشنفکران را بدهند و بدانند که برخی از آنان نوکر و فریب‌خورده دشمنان هستند.

وی بابیان اینکه کلام و تبلیغ از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و هیچ‌چیز جایگزین این جایگاه مقدس نمی‌شود افزود: حضرت امام راحل از سال ۴۲ با تبلیغات شروع کرد و یک شاه قدرتمند را از ایران بیرون کرد.

وی با عنوان اینکه نیروی مصلح جامعه در اختیار تبلیغات اسلامی قرار دارد گفت: انقلاب اسلامی انقلاب کلام و سخن بوده است و باید در هدایت مردم، تبلیغات را سرلوحه قرار دهیم.

امام‌جمعه ساری با تأکید براینکه سازمان تبلیغات اسلامی باید در داخل و خارج به تبلیغ و ترویج دینی و فرهنگی بپردازد اظهار داشت: روحانیان جایگاه پیامبران تبلیغی رادارند نه تشریعی اما شریعت را نیز تبلیغ می‌کنند.

آیت‌الله طبرسی به جایگاه والای تبلیغات اسلامی اشاره و اضافه کرد و گفت: هیچ قدرت استکباری بنای سازش با ما را نداشتند و همواره با اسلام دشمنی کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار ایجاد سازمانی برای پاسخگویی به شبهات دینی جوانان و خانواده ها در فضای مجازی شد و گفت: باید مسائل شرعی و عرفی و شبهات با بیان و تبلیغ پاسخگویی شود.

وی ایجاد دانشگاهی برای تربیت علما و مبلغان دینی را ضروری دانست و گفت:برخی سخنرانی های تبلیغی بی محتوا و تعارفی شده است و باید در تبلیغ به مسائل دینی و روز جامعه توجه کرد.

آیت الله طبرسی، تقوا و علم را ویژگی مهم برای علما و روحانیون برشمرد و گفت: هر روحانی که تقوا و علم داشته باشد در جامعه طرفدار پیدا خواهد کرد.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با اشاره به نقش مهم تبلیغ برای هدایت جامعه گفت: انقلاب اسلامی انقلاب کلام و تبلیغ است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار