کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت: رونالدو بازیکن بزرگی است اما شرایط تیم ما تفاوتی نسبت به بازی با اسپانیا ندارد.
کد خبر: ۶۲۱۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰ 22 June 2018

به گزارش تابناک : مسعود شجاعی در خصوص دیدار ایران برابر اسپانیا و شکست تیم ملی در این دیدار اظهار داشت: بازی بسیار خوب و سختی بود اما اکنون همه دنیا مثل سال 2014 روی ما حساب باز می‌کنند. تا قبل از این بازی و در روز قرعه‌کشی هیچ تیمی روی ما حساب باز نمی‌کرد اما تا قبل از این دیدار ما صدرنشین بودیم و همه دنیا به ما احترام می‌گذارند.

وی افزود: ما ترکیبی از نفرات جوان و با انگیزه و با تجربه داریم که همه تشنه موفقیت هستند و این کمک می‌کند که تیمی شاداب داشته و خوب بازی کنیم و برابر اسپانیا نیز خوب بودیم و با سازماندهی خوب توانستیم اسپانیا را اسیر تاکتیک خود کنیم.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران عنوان کرد: شاید اگر کمی خوش شانس بودیم می‌توانستیم بازی را ببریم و حتی یک امتیاز کسب کنیم.

شجاعی در ارتباط با بازیکنان بزرگ اسپانیا و عصبی شدن آنها مقابل ایران، گفت: آنها فوتبالیست‌های خوبی هستند و از دنیایی دیگر نیامده‌اند. اگر ما خوب و سخت تمرین کنیم و شناخت خوبی از حریفان بدست آوریم می‌توانیم مقابل آنها مقاومت کنیم. ما از اسپانیا شناخت خوبی داشتیم و توانستیم مقاومت کنیم. آنها خوب بازی می‌کردند و دقایق زیادی توپ را در اختیار داشتند و گلی که خوردیم روی اتفاق و تصادف بود. ما روی ضد حملات دارای برنامه بوده و قصد داشتیم گل بزنیم اما این اتفاق رخ نداد.

کاپیتان تیم فوتبال ایران در خصوص تقابل با رونالدو در دیدار با پرتغال خاطرنشان کرد: فوتبال 11 نفره است و رونالدو یکی از بهترین بازیکنان دنیاست و به او احترام می‌گذاریم. اما فکر می‌کنم که بازی شرایط بازی با پرتغال با اسپانیا تفاوتی ندارد. ما می‌دویم و سخت‌کوش هستیم و فکر می‌کنم با همدلی و انرژی همه می‌توانیم بهترین نمایش را ارائه داده و موفق باشیم.

شجاعی در ارتباط با سوال حاشیه‌ای یکی از خبرنگاران خارجی در کنفرانس خبری پیش از دیدار با مراکش گفت: اتفاق خوبی است که کل ایران پشت تیم ملی است ولی هر آدمی باید بداند که هر حرفی نزند. من موج سوار نیستم اما خبرنگار خارجی اگر سوالی پیش از دیدار با مراکش و در شرایط حساس می‌پرسد، دنبال ایجاد حاشیه است. من حداقل تجربه خودم را دارم و اسیر این حواشی نشدم.

 

 

منبع: میزان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار