نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید حل مشکلات جامعه را در اولویت برنامه های خود داشته باشند و لحظه به لحظه عمر خود را صرف خدمت گذاری کنند.
کد خبر: ۶۲۱۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸ 22 June 2018

به گزارش تابناک : حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه ارومیه افزود: نمایندگان باید با قانون گذاری دقیق راه سوء استفاده برخی افراد را بگیرند تا امورات کشور به درستی پیش برود.
وی همچنین نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسوولان را به خودداری از اشرافی گری دعوت کرد و با انتقاد از سفرهای خارجی و بی مورد برخی از آنان، گفت: نمایندگان و مسوولان فقط باید به فکر حل مشکلات مردم باشند.
وی گفت: نمایندگان مجلس بدانند که حل مشکلات مردم و خدمت به مردم بهترین عبادت است و این امر ذخیره الهی برای آخرت فرد به شمار می رود.
وی افزود: محبوب ترین شخص نزد خداوند متعال کسانی هستند که در راه خدمت به مردم تلاش کنند و اگر غیر از این باشد و افراد فقط به فکر خود و راحتی و منفعت خود باشند، مورد لعن خداوند متعال قرار می گیرند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بیان کرد: مردم نیز در انتخابات باید افراد نخبه و سرآمد را راهی مجلس کنند تا بهترین نتیجه در خصوص قانون گذاری محقق شود.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی بیان کرد: همانطور که امام راحل فرمودند، مجلس عصاره فضائل ملت است و باید افرادی به مجلس راه یابند که در اعمال و اخلاق در بالاترین ‌رتبه ها قرار داشته باشند.
وی ادامه داد: مسوولانی که فکر می کنند که مذاکره با آمریکا مشکلات کشور را حل می کند، بدانند که عوامل استکبار از مردانگی بویی نبرده اند و این امر در برجام به اثبات رسید.
وی ادامه داد: آمریکا دشمنی آشکار با اسلام و مسلمانان دارد و دست به هر کاری می زند تا به ایران ضربه بزند؛ مردم مسلمان نیز باید هوشیارانه عمل کرد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه قوه قضاییه باید در احقاق حق مردم تلاش کند، بیان کرد: قاضی وظیفه خطیری بر عهده دارد زیرا آبروی یک فرد به قلم آن وابسته است.
به گزارش ایرنا نماز جمعه این هفته ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی و با حضور پرشور مردم در مصلای امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد.

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار