دانشجویان جهادی در مناطق محروم به فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی و آموزشی دست میزنند. کیفی سازی اردو‌های جهادی از برنامه‌های ودر دستور کار بسیج دانشجویی استان است که هرسال نظارت‌ها را در این قسمت تقویت می‌کنیم.
کد خبر: ۶۲۱۷۶۷
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶ 21 June 2018

به گزارش تابناک مازندران،  شهران نوری، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران گفت: اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه‌های مازندران از تیرماه امسال شروع و تا پایان شهریور ماه آغاز می‌شود و ۲۵۰۰ دانشجوی جهادی به مناطق محروم اعزام می‌شوند.

اعزام ۲۵۰۰ دانشجو جهادی مازندران به مناطق محروم
 

 براساس این گزارش، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران در جمع مدیران بسیج دانشجویی شهرستان از اعزام ۲۵۰۰ دانشجو جهادی به مناطق محروم خبر داد و گفت: اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه‌های مازندران از تیرماه امسال شروع و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد.

شهرام نوری بیان کرد: دانشجویان جهادی در مناطق محروم به فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی و آموزشی دست میزنند. کیفی سازی اردو‌های جهادی از برنامه‌های ودر دستور کار بسیج دانشجویی استان است که هرسال نظارت‌ها را در این قسمت تقویت می‌کنیم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران در ادامه تاکید کرد: اردوی جهادی علاوه بر فعالیت‌های سازنده عمرانی و فرهنگی محلی برای خودسازی است که این مهم موجب شده تا دانشجویان زیادی علاقه‌مند به حضور در اردو‌های جهادی باشند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار