عبدالصمد صفرنژاد به مصوبات جلسات كميته برنامه ريزي شهرستان اشاره كرد و گفت: از بودجه تملک استاني در سال 97 حدود 4 ميليارد و 850 ميليون تومان، سرجمع رديف متوازن استاني سهم شهرستان يازده ميليارد و 280 ميليون تومان و از سهم مناطق محروم سه درصد نفت و گاز نيز دو ميليارد و 720 ميليون تومان به این شهرستان اختصاص يافت، در مجموع 18 ميليارد و 850 ميليون تومان سهم تملک و دارايي شهرستان نوشهر است.
کد خبر: ۶۲۱۷۱۶
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰ 21 June 2018

به گزارش تابناک مازندران :  عبدالصمد صفرنژاد به مصوبات جلسات كميته برنامه ريزي شهرستان اشاره كرد و گفت: از بودجه تملک استاني در سال 97 حدود 4 ميليارد و 850 ميليون تومان، سرجمع رديف متوازن استاني سهم شهرستان يازده ميليارد و 280 ميليون تومان و از سهم مناطق محروم سه درصد نفت و گاز نيز دو ميليارد و 720 ميليون تومان به این شهرستان اختصاص يافت، در مجموع 18 ميليارد و 850 ميليون تومان سهم تملک و دارايي شهرستان نوشهر است.

وي با بيان اينكه سه درصد از محل نفت و گاز در بودجه صرفا براي مناطق محروم از جمله بخش كجور هزينه مي شود افزود:تمامی دستگاه ها كه شامل 40 دستگاه بودجه‌بر است بايد تا سوم تيرماه طرح هاي خود را به فرمانداري ارائه دهند.

فرماندار نوشهر با تاكيد براينكه الويت اجرا با پروژه هاي نيمه تمام است تصريح كرد: تاكيد دولت بر اين بوده كه پروژه‌هاي نيمه تمام كد دار اجرايي شود و هرچه پيشرفت فيزيكي يک پروژه بيشتر باشد زودتر به سرانجام برسد.

صفرنژاد ميزان پروژه هاي نيمه تمام را در شهرستان در مجموع 185 پروژه اعلام كرد وگفت: براي اجراي كامل و اتمام پروژه ها نيازمند 60 ميليارد تومان هستیم.

وي با اشاره به اين كه سال گذشته تنها 67 درصد بودجه تخصيص يافت خاطر نشان كرد:از نظر تخصيص بودجه نوشهر جز شهرستان هاي برتر استان است.

فرماندار نوشهر با بيان اين كه پروژه هايي كه بدهي دارند نيز در اولويت اجرا قرار دارند تاكيد كرد: سال گذشته 28 ميليارد و 230 ميليون تومان مجموع بودجه تملک و دارايي شهرستان بود و امسال مبلغ قابل توجهي كاهش يافت كه البته اين موضوع مختص شهرستان نوشهر نبوده بلكه در كل استان اين گونه است.

صفرنژادبا بيان اينكه با توجه به شرايط موجود امكان اين كه در اواسط سال بودجه تزريق شود وجود دارد اضافه كرد: بخش اعظم بودجه در وزارتخانه ها و دست وزرا بوده كه نيازمند چانه زني مديران دستگاه هاي مربوطه و ظرفيت نماينده مجلس است كه از اين فرصت استفاده شود تا آن بودجه ها به شهرستان اختصاص يابد.

وي در ادامه به وضعيت شهرستان اشاره كرد و گفت: حجم عظيمي از مسافران به شهرستان نوشهر سفر مي كنند اما همچنان امكانات شهرستاني است و نيازمند امكاناتی در حد ملي در این شهرستان هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار