رئیس پلیس راه استان مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 30 خرداد ماه تا صبح روز شنبه 2 تیر ماه خبر داد . علیرضا قدمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور تسهیل در عبور و مرور در محورهای مواصلاتی استان در روزهای پایانی هفته محدودیت های ترافیکی در این محورها به اجرا درخواهد آمد .
کد خبر: ۶۲۱۶۸۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹ 21 June 2018

به گزارش تابناک مازندران : علیرضا قدمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور تسهیل در عبور و مرور در محورهای مواصلاتی استان در روزهای پایانی هفته محدودیت های ترافیکی در این محورها به اجرا درخواهد آمد .

وی افزود: به همین منظور به غیر از موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک، تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 30 خردادماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 2 تیرماه از محورهاي كرج - چالوس، هراز و فيروزكوه ممنوع است.

قدمی با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت از این محور در روزهای یاد شده، تصریح کرد: تردد انواع وسايط نقليه از ساعت 2 بعد از ظهر تا ساعت 24 روز جمعه یکم تیرماه از این محور ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 5 بعد از ظهر تا ساعت 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت يک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه استان مازندران همچنین یادآور شد: در محور هراز نیز تردد تمامی تریلرها در روزهای اجرای طرح از این محور ممنوع بوده و تردد تمامی كاميون ها و كاميونت ها به استثناي حاملان موادسوختي و فاسد شدني از ساعت 12 ظهر تا ساعت 24 روز چهارشنبه 30 خرداد ماه و همچنین از ساعت 8 صبح تا ساعت 24 روزهای پنجشنبه 31 خرداد ماه و جمعه و یکم تیرماه 97 از این محور ممنوع است.

وی در پایان از رانندگانی که قصد تردد در این محورها را دارند خواست: ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به هشدارهای ماموران پلیس راه مستقر در محورهای مواصلاتی استان در صورت نیاز به اطلاعات بیشنر با شماره تلفن 2182934 با پیش شماره 011 تماس بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار