مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور از پرداخت ۷۶ میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران استان از طریق سامانه خرید تضمینی خبر داد.
کد خبر: ۶۲۱۶۲۸
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹ 21 June 2018

به گزارش تابناک : سید محمد جعفری اظهار داشت:با پیگیری‌های به‌عمل‌آمده تاکنون ۷۶ میلیارد و ۶۳۱ میلیون ریال از مطالبات گندم کاران استان مازندران از طریق سامانه خرید تضمینی بانک عامل پرداخت شد و در سال جاری، تاکنون ۵۰ هزار و ۷۲۱ تن گندم به ارزش ۶۷۲ میلیارد و ۶۴ میلیون ریال از کشاورزان گندم‌کار استان مازندران خریداری شد.

جعفری گفت: این میزان خرید توسط شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ در شهرستان‌های گلوگاه، بهشهر، نکا، میان درود، ساری، جویبار و بابلسر خریداری شد و بیشترین آمار خرید تضمینی گندم مربوط به شهرستان‌های بهشهر، گلوگاه و نکا به ترتیب با ۳۷ ، ۲۲ و ۱۵ درصد تحویل این محصول به مراکز خرید است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ با تأکید بر اینکه هیچ خرید تضمینی گندم از کشاورزانی که در سامانه جامع پهنه‌بندی سازمان جهاد کشاورزی ثبت‌نام نکرده‌اند انجام نخواهد شد گفت: گندمکارانی که در سامانه مذکور ثبت‌نام نکردند هرچه زودتر با مراجعه به جهاد کشاورزی شهرستان‌ها نسبت به ثبت سطح زیر کشت گندم خود در سامانه نظام نوین ترویج اقدام کنند.

جعفری در ادامه به خرید کلزا در استان مازندران اشاره کرد و گفت: در سال زراعی جاری تاکنون ۳۰ هزار و ۹۹۵ تن کلزا به ارزش ۸۴۰ میلیارد و ۵۸۶ میلیون ریال توسط ۲۰ مرکز خرید شرکت غله در استان مازندران خریداری شد و شهرستان‌های بهشهر، میان درود و نکا به ترتیب با ۲۵، ۲۰ و ۱۶درصد بیشترین آمار خرید کلزا را در سطح استان مازندران دارا  است.

وی اظهار داشت: با پیگیری‌های به‌عمل‌آمده تاکنون مبلغ ۴۰۸ میلیارد و ۶۳۳ میلیون ریال از مطالبات کشاورزان کلزاکار مازندرانی از طریق سامانه خرید تضمینی بانک عامل پرداخت شده است.

 

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار