رئیس پلیس راه استان مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 30 خرداد ماه تا صبح روز شنبه 2 تیر ماه خبر داد.
کد خبر: ۶۲۱۶۲۷
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸ 21 June 2018

به گزارش تابناک : علیرضا قدمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور تسهیل در عبور و مرور در محورهای مواصلاتی استان در روزهای پایانی هفته محدودیت های ترافیکی در این محورها به اجرا درخواهد آمد. 

وی افزود: به همین منظور به غیر از موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک، تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 30 خردادماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 2 تیرماه از محورهای کرج - چالوس، هراز و فیروزکوه ممنوع است. 

قدمی با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از این محور در روزهای یاد شده، تصریح کرد: تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت 2 بعدازظهر تا ساعت 24 روز جمعه یکم تیرماه از این محور ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 5 بعد از ظهر تا ساعت 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود. 

رئیس پلیس راه استان مازندران همچنین یادآور شد: در محور هراز نیز تردد تمامی تریلرها در روزهای اجرای طرح از این محور ممنوع بوده و تردد تمامی کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 ظهر تا ساعت 24 روز چهارشنبه 30 خرداد ماه و همچنین از ساعت 8 صبح تا ساعت 24 روزهای پنجشنبه 31 خرداد ماه و جمعه و یکم تیرماه 97 از این محور ممنوع است. 

وی در پایان از رانندگانی که قصد تردد در این محورها را دارند خواست: ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به هشدارهای ماموران پلیس راه مستقر در محورهای مواصلاتی استان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 2182934 با پیش شماره 011 تماس بگیرند. 

 

 

منبع : ایسنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار