رئیس پلیس فتا استان مازندران از دستگیری فردی که به بهانه تهیه ویزای ورزشی برای علاقه مندان به فوتبال و مسابقات ورزشی در اروپا از آنان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
کد خبر: ۶۲۱۲۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹ 20 June 2018

به گزارش تابناک مازندران : حسن محمدنژاد اظهار کرد: در پی مراجعه فردی به پلیس فتا مبنی بر اعتماد وی به گرداننده یکی از کانال های تلگرامی مدعی آموزش و انتقال بازیکنان پایه به اروپا که منجر به کلاهبرداری 50 میلیون ریالی از وی شد، موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کارشناسان پلیس فتا با بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی متهم که با تشکیل کانالی در شبکه پیام رسان تلگرام با عنوان آموزش و تهیه ویزای ورزشی برای علاقفه مندان به مسابقات ورزشی از شاکی کلاهبرداری کرده بود شناسایی کردند .

محمدنژاد یادآور شد:متهم که اهل و ساکن یکی از استان های شمال غرب کشور بوده ، پس از هماهنگی های قضائی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد .

رئیس پلیس فتا استان مازندران از کاربران فضای مجازی خواست: به گردانندگان کانال‌ها و گروه‌هایی که در فضای مجازی در حال فعالیت هستند اعتماد نکرده و مراقب کلاهبرداران اینترنتی باشید و هنگام خریدهای اینترنتی توجه داشته باشید که حتما جنس خریداری شده و یا کار مورد نظر شما انجام شده باشد و سپس اقدام به واریز وجه نمایید تا مورد سوء استفاده کلاهبرداران قرار نگیرید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار