کارآگاهان پلیس فتا با بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی بر روی صفحه شخصی منتشر کننده تصاویر همسر شاکی موفق به شناسایی متهم که مالک یکی از آرایشگاه های زنانه در این استان بود شدند .
کد خبر: ۶۲۰۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۱ 18 June 2018

به گزارش تابناک مازندران، رئیس پلیس فتا مازندران از دستگیری متصدی یکی از آرایشگاه های زنانه که اقدام به انتشار تصاویر خصوصی مشتریان خود به عنوان مدلینگ در فضای مجازی می کرد خبر داد

 سرهنگ حسن محمدنژاد در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر، گفت: در پی مراجعه فردی به پلیس فتا استان مبنی بر این که در شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام، تصاویر شخصی همسرش به عنوان مدلینگ، منتشر شده، موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت .

رئیس پلیس فتا استان مازندران، افزود: کارآگاهان پلیس فتا با بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی بر روی صفحه شخصی منتشر کننده تصاویر همسر شاکی موفق به شناسایی متهم که مالک یکی از آرایشگاه های زنانه در این استان بود شدند .

سرهنگ محمدنژاد، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهم دستگیر و در بازجویی های به عمل آمده به انتشار تصاویر خصوصی برخی از مشتریان خود به عنوان مدلینگ در صفحات خود در فضای مجازی بعنوان تبلیغ و برای کسب درآمد بیشتر اعتراف کرد .

محمودنژاد در خاتمه اظهار داشت: متهم ضمن اظهار ندامت با تکميل تحقيقات و تشکیل پرونده به مرجع قضايي معرفی شد .

رئیس پلیس فتا مازندران در پایان هشدار داد: همواره مراقب تصویر برداری از خود در آرایشگاه‌های زنانه ، مراسمات ها و جشن و عروسی ها باشید زیرا ممکن است افرادی با انتشار تصاویر خصوصی‌ شمادر فضای مجازی، درصدد سودجویی و هتک حیثیت، از شما برآیند .

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار