کارشناس سازمان هواشناسی : با شمالی شدن سوی جریان های هوا امروز در استان های ساحلی دریای خزر و نوار شمالی کشور انتظار کاهش دما بین دو تا چهار درجه را داریم.
کد خبر: ۶۲۰۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵ 18 June 2018
به گزارش تابناک : مرتضی ضرابی با اعلام این خبر افزود: در دیگر نقاط کشور تغییر دمایی چندان قابل توجه نیست و در یکی دو روز آینده نیز برای روزهای پایانی هفته در غالب نقاط کشور گرم شدن هوا کاملا محسوس خواهد بود.
وی گفت: از لحاظ بارندگی پیش بینی می شود در ساعات بعد از ظهر امروز حتی در ساعات بعد از ظهر فردا احتمال رگبار و رعد و برق در شهرهای شمالی، آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل و گیلان و مازندران، بخش هایی از گلستان، ارتفاعات شرقی استان تهران، همین طور ارتفاعاتی از استان های سمنان، گلستان و خراسان شمالی شرایط برای رگبار و رعد و برق و بادهای شدید اما موقتی فراهم شود.
کارشناس هواشناسی افزود : البته بارش های این موقع از سال می تواند در ارتفاعات البرز و در استان های گیلان و مازندران به ویژه در سراشیبی منجر به روان آب ها و آبگرفتگی معابر شود.
ضرابی گفت: در نیمه شرقی کشور عمدتا پدیده غالب وزش باد است که عمده آن در زابل خواهد بود و می تواند منجر به خیزش گرد و خاک شود.
وی افزود : سرعت وزش باد در بخش های جنوب غربی کشور گاهی مناطقی از بوشهر را دربرمی گیرد که منجر به خیزش گرد و خاک می شود و سرعت باد طوری است که در دریای خلیج فارس آب ها مواج و متلاطم می شود و ارتفاع آب تا دو و نیم متر می رسد.
 
 
00:0001:57
 
کد ویدیو
 
 
 
منبع : صدا و سیما 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار