رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس از تشکیل کمیته مشترک سه فراکسیون مجلس برای طرح جامع اقتصاد و معیشت تا پایان هفته جاری خبر داد.
کد خبر: ۶۱۹۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱ 17 June 2018

به گزارش تابناک : حمیدرضا حاجی‌بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست فراکسیون نمایندگان ولایی در روز سه‌شنبه هفته جاری گفت: قرار است تا در این نشست موضوع تشکیل کمیته مشترک بین سه فراکسیون نمایندگان ولایی، مستقلان ولایی و امید درباره طرح جامع اقتصاد و معیشت مورد بحث و بررسی قرار گیرد و تصمیم نهایی در خصوص آن اتخاذ شود.

وی افزود: هماهنگی‌ها با دو فراکسیون دیگر در باره تشکیل این کمیته انجام شده و بناست تا نمایندگانش را برای تشکیل این کمیته طی روزهای آتی به فراکسیون نمایندگان ولایی معرفی کنند و تلاش ما بر این است تا این کمیته تا پایان هفته جاری تشکیل شود.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: قرار است تا تدوین برنامه جامع اقتصاد و معیشت در این کمیته آغاز شود و این کمیته بتواند تدابیری را بیندیشد که تا با توجه به مشکلاتی که امروز در جامعه وجود دارد، اگر نیاز به نظارت، قانون‌گذاری و تصمیم‌گیری وجود دارد، ما به سرعت با کمک دولت به سمتی حرکت کنیم که نابسامانی‌های اقتصادی و وضعیت نگران‌کننده‌ای را که در حوزه گرانی‌ها و معیشت مردم وجود دارد، اقدام مؤثری صورت دهیم و این کمیته بتواند در این راستا تصمیمات مهمی را اتخاذ و اعلام کند.

حاجی‌بابایی در پایان خاطرنشان کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری مردم نیاز به اعتماد و اطمینان دارند و این کمیته با مردم ارتباط برقرار می‌کند و مشکلات را از آنها جویا می‌شود و پس از جمع‌آوری اطلاعات در این زمینه از مردم تصمیمات مقتضی گرفته می‌شود و تصمیمی که با همکاری نمایندگان،‌مردم و دولت اتخاد شود می‌تواند نقش تعیین‌کننده‌ای در ثبات جامعه در رابطه با اعتماد عمومی داشته باشد.

 

 

منبع : فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار