استاندار مازندران بر لزوم صرفه‌جویی در مصرف برق به‌ویژه در ایام پیک مصرف تأکید و گفت: پروژه نیروگاه برق ۵۰۰ مگاواتی جدید در نوشهر احداث می‌شود.
کد خبر: ۶۱۹۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰ 17 June 2018

به گزارش تابناک : محمد اسلامی در پایان بازدید از پروژه‌های نیمه تمام غرب مازندران درباره وضعیت پروژه‌های نیمه تمام اظهار داشت: بیشتر پروژه‌ها فعال بوده و در حال پیشرفت هستند.

وی افزود: برای اشتغال و رونق تولید به حرکت جهادی نیاز داریم تا با کمک بخش خصوصی پروژه‌ها را به‌پیش ببریم و فرمانداران به‌عنوان نماینده دولت باید با تمرکز بر سرفصل‌هایی ۱۲ گانه توسعه استان محرک‌های اقتصادی شهرستان را شناسایی کنند.

وی افزود: در بازدید از پروژه‌ها موارد مختلفی را بررسی کردیم و درمجموع پیشرفت پروژه‌های نیمه‌کاره در غرب مازندران مناسب بوده است.

استاندار مازندران بابیان اینکه یکسری موانع فراروی پروژه‌ها وجود دارد که شناسایی‌شده است بر لزوم پیگیری فرمانداران برای رفع آن تأکید کرد و گفت: انشالله محرک بیشتری برای توسعه ایجاد شود و شاهد بهره‌برداری پروژه‌ها باشیم.

استاندار مازندران با اشاره به سه اولویت در بازدیدها بیان کرد: بحث انرژی ازجمله اولویت‌ها است زیرا با کمبود برق مواجه هستیم و باید مردم در صرفه‌جویی برق به‌ویژه در فصل تابستان همکاری لازم داشته باشند.

اسلامی تصریح کرد: پروژه نیروگاه ۴۶۰ مگاواتی غرب مازندران در نوشهر پیشرفت خوبی داشته و انشالله به‌زودی به‌صورت آزمایشی راه‌اندازی می‌شود و از سرمایه‌گذار خواستیم تا پروژه ۵۰۰ مگاواتی جدید نیروگاهی را در نوشهر ادامه دهد و پیگیری‌های لازم باید از سوی دستگاه‌های مرتبط صورت گیرد.

استاندار مازندران به مبحث پسماند و زباله‌سوز اشاره و اضافه کرد: با توجه به تجهیزات امیدواریم پروژه زباله‌سوز نوشهر وارد مدار شود و شاهد افتتاح آن باشیم.

وی ترافیک شهری را از مشکلات غرب استان بیان کرد و تکمیل پروژه‌های کمربندی و کنارگذرهای این منطقه را خواستار شد و گفت: موانع فراروی این طرح‌ها باید بررسی شود و امیدواریم بازدیدهای میدانی از پروژه بتواند کاستی‌ها و موانع را رفع کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار