تصویربرداری سریال «پاهای بیقرار» به کارگردانی منوچهر هادی این روزها در لوکیشن سرپناه پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۶۱۹۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷ 16 June 2018

به گزارش تابناک : تصویربرداری فصل اول سریال «پاهای بیقرار» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی ایرج محمدی این روزها در لوکیشنی به نام موسسه سرپناه ادامه دارد.

این لوکیشن متعلق به شخصیت مالک است و به عنوان سرپناهی برای معتادها در نظر گرفته شده است. 

گروه تولید بعد از تصویربرداری در این لوکیشن راهی مازندران می‌شوند و یک هفته در آنجا حضور دارند. در سکانس‌های شمال مسعود رایگان، بهشاد شریفیان، افسانه چهره آزاد، سامان صفاریان، علی سخنگو به ایفای نقش می‌پردازند و بازی افسانه چهره آزاد در مازندران به پایان می‌رسد.

همچنین با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این احتمال می‌رود که تیرماه تصویربرداری به پایان برسد و هفته گذشته بازی شاهرخ استخری به پایان رسید.

مسعود رایگان، مهرانه مهین ترابی،‌شاهرخ استخری و سیامک صفاریان، ملیکا شریفی‌نیا، سیامک صفاریان و سانیا سالاری از بازیگرانی هستند که در زمان حال بازی می‌کنند.

همچنین تدوین فاز حال به صورت همزمان در حال انجام است و تدوین فصل گذشته در 15 قسمت به پایان رسیده است. موسیقی،‌ صداگذاری و جلوه‌های ویژه نیز هنوز آغاز نشده است.

به گزارش فارس، فصل اول (زمان حال) سریال «پاهای بیقرار» اول بهمن ماه در یک شرکت کلید خورد.

پانته‌آ بهرام (افسانه ادامه نقش لیندا کیانی)، مسعود رایگان (مالک ادامه نقش آرش مجیدی)، مهرانه مهین ترابی (مرضیه ادامه نقش سمیرا حسن پور) و شاهرخ استخری (هاتف)، سیامک صفاریان (امین)،‌ملیکا شریفی‌نیا (حدیث)، مسعود دلخواه (ادامه نقش مجید پتکی) بازیگران زمان حال این سریال هستند.

مجموعه تلویزیونی «پاهای بیقرار» در سه فصل، دو فصل گذشته و یک فصل زمان حال، ماجراهای دو خانواده را از زمان قبل انقلاب تا عصر حاضر به تصویر می‌کشد. «پاهای بیقرار» مجموعه‌ای خانوادگی و اجتماعی است و داستان رویارویی دو خانواده را نشان می‌دهد که قربانیانش فرزندان آن خانواده‌ها هستند. آدم‌های این قصه زندگی محلی و همسایگی کنار هم داشتند و دارند و بحث مبارزه با اعتیاد و فساد اقتصادی هم از رگه‌های داستان این سریال است.

این سریال با قسمت‌های زمان حال آغاز شده و بعد به 15 قسمت مجزا در فصل یک و سه می‌رسد. حمید گودرزی، آرش مجیدی، لیندا کیانی، مهدی صبائی، افسانه ناصری، سمیرا حسن‌پور، سیروس همتی در فصل دو (گذشته) این سریال بازی کردند.

فصل دو از سال 57 تا 64 را به تصویر می‌کشد. بخش‌های گذشته در شهرک غزالی تصویربرداری می‌شود. یکی از استان‌های جنوبی، مناطق جنگی و لوکیشن‌هایی که دارای بافت سنتی هستند هم از دیگر لوکیشن‌های این سریال است.

سریال «پاهای بیقرار» به کارگردانی منوچهر هادی و به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی در 60 قسمت تولید می‌شود و از شبکه پنج سیما به روی آنتن خواهد رفت.

 

 

منبع : فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار