مدیرکل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه سه هزار پایگاه ثابت و سیار فطریه روزه داران را جمع آوری می‌کنند، گفت: خیریه‌های دارای هولوگرام، مجاز به دریافت فطریه هستند.
کد خبر: ۶۱۹۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴ 14 June 2018

به گزارش تابناک : محسن ولیئی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران ب اظهار داشت :  سه هزار پایگاه ثابت و سیار فطریه روزه داران را جمع آوری می‌کنند

وی با تاکید بر اینکه برای ایجاد وحدت رویه و جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی دبیرخانه زکات کمیته امداد استان تهران هولوگرام‌هایی را طراحی و بین مراکز خیریه توزیع کرده است، بیان کرد: مردم با خیال راحت می‌توانند فطریه خود را پرداخت کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران ادامه داد: همه خیریه‌هایی که این هولوگرام را دارند، از کمیته امداد، بهزیستی، فرمانداری و نیروی انتظامی مجوز لازم را دریافت کرده‌اند و مجاز به دریافت فطریه مردم هستند.

ولیئی یادآور شد: در سال گذشته همه خیریه‌ها برای اولین بار با محوریت کمیته امداد اقدام به جمع آوری فطریه کردند.

وی با اشاره به اینکه مرکز جمع آوری فطریه در مصلی‌ها، میادین و مراکز اصلی شهر و استان تهران مستقر هستند، گفت: روزه داران استان تهران می‌توانند علاوه بر مراجعه به مراکز دریافت فطریه از روش‌های دیگر نیز فطریه ماه مبارک رمضان را پرداخت کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران بیان‌کرد: مردم می‌توانند از طریق اپلیکیشن‌ «سنا»،«سکه»، تلفن نیکوکاری (0968877)، شماره تلفن 7355کد 15،شماره‌گیری #18877 و #222*724* همچنین با مراجعه به سایت www.emdad.ir زکات فطریه خود را پرداخت کنند.

 

 

منبع : ایران آنلاین 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار