رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران خبر دادک
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از کشف 46 هزار عدد انواع داروهای غیرمجاز در شهرستان ساری خبر داد. ذبیح الله پهلوانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پي کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر تهیه و توزیع داروهای غیرمجاز در یک واحد صنفی عطاری در یکی از خیابان های شهر ساری، موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی قرار گرفت.
کد خبر: ۶۱۸۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷ 13 June 2018

به گزارش تابناک مازندران : ذبیح الله پهلوانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پي کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر تهیه و توزیع داروهای غیرمجاز در یک واحد صنفی عطاری در یکی از خیابان های شهر ساری، موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی متهم به تهیه وتوزیع داروهای غیرمجاز و واحد صنفی متخلف شناسایی شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران، خاطرنشان کرد : با شناسایی این واحد صنفی متخلف ماموران پلیس آگاهی با همکاری ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر و با حضور نماینده دانشگاه علوم پزشکي از این واحد صنفی بازديد کردند که در نتيجه موفق به کشف 46 هزار و 261 عدد انواع داروهاي غير مجاز و قرص متادون و ترامادول شدند.

پهلوانی ارزش ريالي کشفیات را 150 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار