مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به آغاز ثبت‌نام طرح «نشاط معنوی» در استان گفت: این طرح در ۱۳۵ بقعه متبرکه اجرا می شود.حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی بابیان اینکه طرح نشاط معنوی در ۱۳۵ بقعه متبرکه سطح استان اجرایی می‌شود، افزود: این طرح به مدت ۷ هفته و تا ۳۱ مردادماه امسال ادامه دارد.
کد خبر: ۶۱۸۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۹ 12 June 2018

به گزارش تابناک مازندران : حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی بابیان اینکه طرح نشاط معنوی در ۱۳۵ بقعه متبرکه سطح استان اجرایی می‌شود، افزود: این طرح به مدت ۷ هفته و تا ۳۱ مردادماه امسال ادامه دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران بابیان اینکه ۶۵ بقعه متبرکه استان میزبان طرح یک‌روزه نشاط معنوی با رویکرد اردویی زیارتی هستند، گفت: در این طرح از ظرفیت مبلغان روحانی و مربیان قرآنی استفاده می‌شود.

این مسئول بیان کرد: این افراد برنامه‌های زیرپوشش طرح اعم از مهارتی، ورزشی، قرآن، اردویی، آموزشی و مشاوره را اجرایی می‌کنند.

وی محتوای آموزشی این طرح را کتابچه حفظ موضوعی آیات قرآن کریم، کتاب‌های مهارت‌های زندگی، سبک زندگی اسلامی، زندگی به رنگ خدا، کتب احکام به‌ویژه احکام نماز، تکلیف و ... عنوان کرد.

حجت‌الاسلام حیدری هدف از اجرای طرح را تربیت نسل جوان و نوجوان برای حفاظت از نظام، انقلاب و اسلام دانست.

به گفته مدیرکل اوقاف مازندران مهلت ثبت‌نام در این طرح آغازشده تا ۱۵ تیرماه بوده و تمامی کلاس‌ها و اردوهای این طرح رایگان بوده و امید است با بهره‌گیری از ظرفیت فرهنگی مبلغان بومی و اعزامی شاهد برگزاری کلاس‌های مذهبی، قرآنی و تفریحی جذابی در جوار اماکن متبرکه برای نوجوانان و نسل نو باشیم.

بنا بر این گزارش ، طرح تابستانی نشاط معنوی برای هفتمین سال متوالی در بقاع متبرکه برگزار می‌شود و همواره مورد استقبال آحاد خانواده‌های شریف و متدین استان قرارگرفته است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار