مدیر کل راه وشهرسازی استان مازندران به اتفاق مدیریت ساخت و توسعه راهها و به منظور رفع موانع اجرایی از جمله محور فرودگاه - راه دسترسی به شهرک گهرباران- محور نکا - نیروگاه - محور بهشهر _ زاغمرز ، امیرآباد و محور حسین آباد - طوسکلا بازدید و دستوراتی را در خصوص تسریع در عملیات اجرایی آنان ابلاغ نمود.
کد خبر: ۶۱۸۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶ 12 June 2018

به گزارش تابناک : مهندس عبداله بهادری در اين بازديد ضمن اعلام رضايت نسبی از اجراي عمليات اجرايی پروژه های راهسازی مازندران عنوان كرد : يكي از راهكارهای برون رفت از محروميت و حركت به سوی توسعه پايدار ، ايجاد راه دسترسی و مواصلاتی بوده كه الحمدا... در دولتهای قبلی و دولت يازدهم عنايت ويژه ای به اين مهم شده است.
مهندس بهادری اظهار داشت : با توجه به اينكه محورهای ارتباطی شرق استان در مسير تردد زائرين امام رضا (ع) قرار داشته و همچنين وجود مراكز صنعتی و بندر امير آباد ضروری است كه توسعه و تعريض آن در اولويت كاری قرار گيرد.
وی ضمن اشاره به محور فرودگاه اظهار داشت : واریانت محور فرودگاه بطول 750 متر که تحصیل اراضی مسیر و پرداخت بهای زمین انجام و پیمانکار مشغول اجرای لایه های روسازی در این محور می باشد .
مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران ضمن اشاره به راه دسترسی به شهرک گهرباران یادآور شد : این پروژه با اعتباری به مبلغ 8/5 میلیارد ریال بصورت چهارخطه در دو باند رفت و برگشت بصورت مجزا و با پیشرفت فیزیکی 40 درصد در حال انجام می باشد .
همچنین محور نکا نیروگاه قطعه چهارم از سه راهی زاغمرز تا سه راه نیروگاه پیمانکار در حال تعریض ابنیه فنی و اجرای لایه زیراساس می باشد .
مهندس بهادری در این بازدید از محور بهشهر - زاغمرز - بندر امیرآباد و محور حسین آباد - طوسکلا دیدند و از نزدیک در جریان روند اجرائی پروژه قرار گرفتند.

گفتنی است :محور بهشهر - زاغمرز- بندر امیراباد بطول 8 کیلومتر و با اعتباری معادل 85 میلیارد ریال بصورت لایه روسازی بتنی با پیشرفت فیزیکی 45 درصد در حال انجام می باشد . همچنین محور حسین آباد - طوسکلا بطول 10/5 کیلومتر در طرفین و بعرض 3/5متر با پیشرفت فیزیکی در حال انجام بوده که به منظور تسریع در اتمام عملیات دستور لازم صادر شده است.
در این بازدید مهندس نظری مدیر ساخت و توسعه راههای اداره کل ، مدیریت املاک و حقوقی اداره کل و برخی از مسولین شهرستانی حضور داشتند.

 

 

منبع : خبرآنلاین 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار