«سامح شکری » وزیر خارجه مصر در دیدار «استفان دی میستورا» نماینده سازمان ملل برای در امور سوریه، بر ضرورت حل بحران سوریه از طریق سیاسی و حفظ یکپارچگی ارضی آن تاکید کرد.
کد خبر: ۶۱۸۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲ 12 June 2018

به گزارش تابناک : «احمد ابوزید» سخنگوی رسمی وزارت خارجه مصر در صفحه فیس بوک این وزارتخانه نوشت، روز دوشنبه (21 خرداد) دی میستورا که برای بحث و و گفت و گو در مورد آخرین تحولات بحران سوریه و یافتن راه حل های سیاسی برای آن، به قاهره آمده بود، با شکری دیدار کرد.
بر اساس اعلام ابو زید، وزیر خارجه مصر در این دیدار گفت، قاهره به تلاش های خود برای تقویت راه حل سیاسی برای این بحران و جلوگیری از کشته شدن سوری ها ادامه می دهد و از تلاش های سازمان ملل در این جهت حمایت می کند.
شکری تاکید کرد راه حل سیاسی در سوریه باید همسو با خواسته و اراده مردم این کشور باشد و زمان آن فرا رسیده است که جامعه بین الملل دست در دست هم نهند تا راه حلی نهایی و فراگیر برای این بحران بیابند و همه باید بدانند بحران سوریه هراندازه طولانی شود، راه حل آن نظامی نیست.
دی میستورا نیز در این دیدار در مورد آخرین تحولات سیاسی ، امنیتی و اوضاع بشری در سوریه و تلاش های بین المللی و منطقه ای انجام شده برای پیشبرد روند سیاسی سخن گفت.

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار