مديركل زندان های مازندران گفت: تعداد زندانیان بدهکار زندان های این استان 406 بوده که برای آزادی این تعداد زندانی جرائم غیر عمد حدود 60 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.علی اکبر غفاریان در آيين جشن گلريزان زندانيان غير عمد غرب مازندران كه به ميزباني مديريت زندان نوشهر در تالار ملل نمک آبرود برگزار شد با بيان اينكه برنامه هاي مختلفي جهت نگهداري صحيح زندانيان در زندان ها انجام مي شود اظهار كرد: اصلاح شخصيت زندانيان از ديگر وظايف سازمان زندان ها است كه در بعد فرهنگي و قرآني انجام مي شود.
کد خبر: ۶۱۷۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۶ 11 June 2018

به گزارش تابناک مازندران : علی اکبر غفاریان در آيين جشن گلريزان زندانيان غير عمد غرب مازندران كه به ميزباني مديريت زندان نوشهر در تالار ملل نمک آبرود برگزار شد با بيان اينكه برنامه هاي مختلفي جهت نگهداري صحيح زندانيان در زندان ها انجام مي شود اظهار كرد: اصلاح شخصيت زندانيان از ديگر وظايف سازمان زندان ها است كه در بعد فرهنگي و قرآني انجام مي شود.

مديركل زندان هاي مازندران افزود: اينكه زندانيان بي گناه و غير عمد در زندان بمانند راضي نيستيم و سعي ما بر این بوده كه به نحوي اين افراد بيش از اين در زندان نمانند؛ زيرا هم به خودشان و هم به خانواده هايشان صدمه وارد مي شود.

غفاريان با اشاره به اينكه در سال 96 تعداد 280 نفر از زندانيان غير عمد با كمک خيرين و دستگاه قضا آزاد شدند خاطرنشان کرد: اين افراد 40 ميليارد تومان ديه داشتند كه با فرهنگ صلح و سازشي 13 ميليارد تومان در دادگاه تقاضاي اعصار كردند و قسط بندي شد و يک سوم نيز شاکیان رضايت دادند و از 40 ميليارد تومان به 6 ميليارد و 800 ميليون تومان رسيد که 280 زنداني غير عمد آزاد شدند.

وي با بيان اينكه اصولا زندان جاي بزهكاران است و جاي بدهكاران نيست تصريح كرد: ستاد دیه از سال 81 در این استان تشکیل شده است که از آن سال تاکنون تعداد چهارهزار و 500 زندانی در زندان های این استان آزاد شده اند.

مديركل زندان هاي مازندران تعداد زندانیان بدهکار زندان های این استان را 406 نفر اعلام کرد و گفت: برای آزادی این تعداد زندانی جرائم غیر عمد حدود 60 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

غفاريان خاطرنشان كرد: در جشن گلریزانی که هفتم ماه جاری در این استان برگزار شد، خیران برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد این استان حدود 600 میلیون تومان کمک کردند.

*نوشهر رتبه نخست کمک به آزادی زندانیان در مازندران

در ادامه سيد عبدالله حسيني رئيس زندان هاي نوشهر چالوس و كلاردشت نيز گفت: اين شهرستان در سال 96 توانست رتبه نخست را در كمک براي آزادي زندانيان در مازندران كسب كند.

وي افزود: در سه ماهه نخست امسال 110 پرونده اخذ رضايت شد و 80 نفر از مددجويان آزاد شدند.

در اين آيين در مجموع خيرين غرب مازندران 140 ميليون تومان براي آزادي زندانيان اين منطقه كمك كردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار