استاندار مازندران، شمار افراد متقاضی تسهیلات اشتغالزای روستایی ثبت نام شده در سایت کارا را هشت هزار و ۲۰۰ نفر اعلام کرد.
کد خبر: ۶۱۷۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸ 11 June 2018

به گزارش تابناک : محمد اسلامی بعدازظهر دوشنبه در جلسه کمیته نظارت براشتغال روستایی با اشاره به ثبت نام هشت هزار و ۲۰۰ نفر برای اشتغال روستایی در استان از رسیدگی هزار و ۲۸۷ پرونده متقاضیان خبر داد و گفت: رونق اشتغال هدف ارائه تسهیلات اشتغالزای روستایی است.

وی با بیان اینکه قصد دولت از ارائه تسهیلات، توزیع اعتبارات نیست بر لزوم نظارت دقیق و بررسی طرح های اشتغالزای روستایی تاکید کرد و گفت: سال قبل هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزای روستایی در استان ابلاغ شده است.

استاندار مازندران با اظهار اینکه دولت با ارائه تسهیلات برای رونق کسب و کار و حمایت از اشتغال برنامه دارد گفت: اعتبارات اشتغالزای روستایی سال گذشته تا پایان سال مالی باید جذب شود و دستگاه های مختلف در این زمینه برنامه ریزی داشته باشند.

اسلامی، بر لزوم غربالگری و پایش درست متقاضیان تسهیلات اشتغالزای روستایی تاکید کرد وگفت: هدف ارائه تسهیلات رونق تولید و کسب کار است و باید به مشاغل دانش بنیانی و آی تی در ارائه تسهیلات توجه بیشتری شود.

استاندار مازندران مهمترین اقدام دولت در سال جاری را رونق تولید و اشتغال برشمرد و گفت: هدف اساسی این است که تسهیلات اشتغالزایی با نظارت دقیق در اختیار افراد و متقاضیان قرار گیرد.

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار