فرماندار نکا گفت: برخی از نقاط بکر و ناب گردشگری در استان مغفول مانده است.
کد خبر: ۶۱۷۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸ 11 June 2018

به گزارش تابناک : عبدالجواد توحیدی مقدم یکشنبه‌شب در آیین افتتاحیه مجموعه تفریحی گردشگری ساحل مروارید نکا ضمن حمایت از محیط‌زیست و منابع طبیعی افزود: حفظ و حراست از این منابع خدادادی باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود تا مردم نیز پا به‌پای مسئولین در حراست و ماندگاری این طرح‌ها قدم بردارند.

توحیدی مقدم بابیان اینکه برخی از نقاط گردشگری مازندران مغفول مانده است گفت: علیرغم اینکه مازندران به‌خوبی در بین مردم معرفی‌شده است اما برخی از نقاط بکر و ناب گردشگری در برخی از شهرستان‌ها مغفول مانده است که باید با مدیریت و برنامه‌ریزی به این امور پرداخته شود.

نماینده عالی دولت در نکا اظهار کرد: باید با برنامه توسعه محور در حوزه گردشگری طرح بوم گردی در منطقه شرق مازندران جانمایی شود چراکه از این طریق اقتصاد خانواده‌ها به چرخش درخواهد آمد.

وی با تأکید بر اینکه سه شهرستان بهشهر، نکا و گلوگاه زنجیره متصل به یکدیگر هستند خاطرنشان کرد: باید مدیران سه شهرستان مجاور شرق مازندران با طرح و برنامه‌ریزی تعریف‌شده در جهت توسعه حوزه گردشگری، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدت ماندگاری گردشگران را در این شهرستان‌ها افزایش دهند تا بازخورد مناسبی عاید شهروندان شود.

رئیس شورای اسلامی شهر بهشهر نیز در پایان با اشاره به اینکه شرق مازندران در حوزه گردشگری مظلوم واقع‌شده است تصریح کرد: از مسئولین انتظار داریم در حوزه گردشگری و جذب توریست نگاه برابری به منطقه شرق و غرب داشته باشند تا شاهد پیشرفت برابر اقتصادی مردم در کل مناطق استان مازندران باشیم.

به گفته علیرضا کوچکی باوجود ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مهم حوزه گردشگری و تفریحی منطقه شرق مازندران نگین گم‌شده مازندران است که باید با حمایت از این حوزه طرح‌های گردشگری مغفول مانده احیا شود.

 

 

منبع : اکونیوز 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار