مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ گفت: از ابتدای فصل خرید تضمینی گندم، تاکنون ۹ هزار و ۱۲۳ تن گندم به ارزش ۱۲۴ میلیارد و ۴۶ میلیون ریال از کشاورزان خریداری شده است.
کد خبر: ۶۱۷۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶ 10 June 2018

به گزارش تابناک : سید محمد جعفری با اشاره به خرید ۹ هزار تن گندم از گندمکاران استان مازندران اظهار داشت: با پیگیری‌های به‌عمل‌آمده تاکنون ۴ میلیارد و ۲۶۴ میلیون ریال از مطالبات گندم کاران استان مازندران از طریق سامانه خرید تضمینی بانک عامل پرداخت شد.

جعفری تأکید کرد: گندمکارانی که در سامانه جامع پهنه‌بندی سازمان جهاد کشاورزی ثبت‌نام نکردند هرچه زودتر با مراجعه به جهاد کشاورزی شهرستان‌ها نسبت به ثبت سطح زیر کشت گندم خود در سامانه نظام نوین ترویج اقدام کنند و در سال جاری هیچ خرید تضمینی گندم از کشاورزانی که در سامانه مذکور ثبت‌نام نکرده‌اند انجام نخواهد شد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ گفت: بر اساس پیش‌بینی‌ها انتظار می‌رود ۱۰۰ هزار تن گندم مازاد بر مصرف از کشاورزان مازندرانی خریداری شود.

جعفری به نرخ خرید تضمینی گندم اشاره کرد و گفت: قیمت پایه خرید تضمینی هر کیلوگرم گندم در سال زراعی جاری بر اساس ۲ درصد افت غیرمفید و ۴ درصد افت مفید ۱۳ هزار ریال تعیین‌شده است.

 

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار