سعید یزدانی با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران به عنوان فرماندار سوادکوه معرفی شد.احمد حسین‌زادگان معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران بعدازظهر شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار سوادکوه، بهترین گزارش کار هر فرمانداری را احساس رضایتمندی نخبگان و مردم آن شهرستان دانست و لازمه توسعه هر شهرستان و منطقه‌ای را وجود روحیه همکاری و وفاق در میان همه عوامل و ارکان قدرت آن منطقه برشمرد.
کد خبر: ۶۱۶۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۴ 09 June 2018
به گزارش تابناک مازندران : احمد حسین‌زادگان معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران بعدازظهر شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار سوادکوه، بهترین گزارش کار هر فرمانداری را احساس رضایتمندی نخبگان و مردم آن شهرستان دانست و  لازمه توسعه هر شهرستان و منطقه‌ای را وجود روحیه همکاری و وفاق در میان همه عوامل و ارکان قدرت آن منطقه برشمرد.

وی با بیان اینکه در انتخاب فرماندار با بزرگان و نخبگان، مراجع قدرت و فعالان آن منطقه رایزنی انجام می‌شود، افزود: هدف اصلی ما در انتخاب یک فرماندار خدمت‌رسانی بهتر به منطقه و توسعه آن با کمک عوامل موثر بر آن است.

وی با اشاره به ذهنیت مردم با توجه به گزارش‌های غلط و برخی آمارها مبنی بر اختلاس‌ها، اولین شرط مورد انتظار برای هر مسئولی را پاک‌دستی دانست و با اشاره به نیاز روز جامعه و مشکلات اقتصادی و اشتغال مردم، بر مدیریت جهادی و انقلابی به‌عنوان اولویت اول مدیران تأکید کرد و افزود: با توجه به شعار سال چند سال اخیر، یکی از مسائل مهم کشور، مسئله اقتصادی است و همه وارد عمل شده اند تا بخشی از مشکلات مردم را کاهش و میزان رضایت آن‌ها را افزایش دهند.

وی اولویت دوم را کاهش آسیب‌های اجتماعی برشمرد و بر استفاده از ظرفیت تمام مراجع قدرت اعم از نمایندگان مجلس، شورای تأمین و ائمه جمعه در کاهش این آسیب‌ها تأکید کرد.

این مسئول علاوه بر توجه به توسعه همه‌جانبه بر ضرورت توجه به نیازمندان اشاره کرد و افزود: بسیاری از نیامندان به رسیدگی به‌روز و در لحظه نیازمندند.

وی بر ایجاد نشاط سیاسی و اجتماعی با توجه به چهارچوب ها و ضوابط انقلاب و کشور تأکید کرد و افزود: باید میز احزاب در منطقه ایجاد شود تا بتوان از ظرفیت تمام فعالان بهره برد.

حسین‌زادگان با بیان اینکه توسعه تنها راه‌سازی و عمران نیست، بر توجه ویژه به مسائل فرهنگی اشاره و بر آگاه‌سازی مردم و تولید محتوا جهت مقابله با هجمه ناجوانمردانه در فضاهای مختلف تأکید کرد.

وی با اشاره به ضرورت تقویت روحیه امید در جامعه گفت: باید اقدامات خوب دولت اطلاع‌رسانی شود و کوچک شمردن آنها خیانت به نظام است.

این مسئول با اشاره به مشی اعتدالی دولت، آن را به این معنا دانست که مسئول باید طوری رفتار کند تا مردم از همه گروه‌ها احساس امنیت و آرامش داشته باشند.

استاندار مازندران با صدور حکمی سعید یزدانی را به‌عنوان فرماندار سوادکوه منصوب کرد.     

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار