استاندار مازندران: اعتبارات امسال استان 560 میلیارد تومان پیش بینی شد.
کد خبر: ۶۱۶۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۷ 09 June 2018

به گزارش تابناک : استاندار مازندران درجلسه شورای برنامه ریزی استان با اشاره به افزایش 12 درصدی اعتبارات استان ،هزینه اجرای طرح ها در کنار دیگر هزینه ها را 550 میلیارد تومان اعلام کرد.
اسلامی با بیان اینکه امسال ،پیش بینی اعتبارات مازندران 560 میلیارد تومان است به مسوولان دستگاه های اجرایی استان توصیه کرد؛ با صرفه جویی باید بتوانند کسری بودجه را پشت سر بگذارند.
وی با تاکید بر کاهش هزینه ها و افزایش کارآمدی دستگاه های اجرایی افزود: امسال 740 میلیارد تومان اعتبار عمرانی مصوب و به دستگاه های اجرایی ابلاغ شد.
اسلامی همچنین به لزوم کاهش مصرف برق به ویژه در ساعات اوج مصرف اشاره و خاطرنشان کرد؛ هشدار خاموشی در مازندران با اعلام وزارت نیرو جدی است که با تغییر ساعات ادارات تلاش می شود تا در بخش خانگی شاهد خاموشی نباشیم.
صمدی قائم مقام صداوسیمای مازندرن هم با بیان اینکه صداو سیما آماده پوشش صد درصدی دیجیتالی رادیویی و تلویزیونی در سراسر استان است گفت: با توافق مشترک استانداری و صداوسیما و تامین اعتبار دوجانبه این مهم امسال محقق خواهد شد.

وی فرسودگی برخی تجهیزات ایستگاه های رادیویی و تلویزیونی مازندران را نیازمند تامین اعتبارات عمرانی دانست.

غلامی رئیس سازمان برنامه و بودجه مازندران هم در این نشست گفت:یک میلیارد تومان اعتبار در زمینه پوشش صددرصدی دیجیتالی رسانه مازندران در نظرگرفته شد تا در کنار تامین اعتبار رسانه ملی،پوشش دیجیتالی مازندران و آنتن دهی به مناطق کوهستانی نیز صورت گیرد.

 

 

 

منبع : صدا و سیما 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار