پیشکسوت فوتبال ایران گفت: اسپانیا و پرتغال از نظر سطح کیفی فقط یک مقدار از ما جلوتر هستند.
کد خبر: ۶۱۶۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸ 09 June 2018

به گزارش تابناک : حمید درخشان، در رابطه با شرایط این روز‌های تیم ملی و بازی دوستانه شب گذشته شاگردان کی‌روش مقابل لیتوانی که با پیروزی یک بر صفر ایران به پایان رسید اظهار داشت: نتیجه‌ای که تیم ملی مقابل لیتوانی کسب کرد نتیجه خوبی بود، با اینکه ما از شرایط بازی خبر نداریم، ولی می‌تواند یک نتیجه روحیه‌بخش برای شاگردان کی‌روش برای شروع بازی‌های جام جهانی باشد.

 

وی در رابطه با ترکیبی که کی‌روش در این بازی برای تیم ملی انتخاب کرده بود و خیلی‌ها این ترکیب را ترکیب اصلی تیم ملی در جام جهانی می‌دانند، تصریح کرد: خیلی‌ها فکر می‌کنند ترکیبی که کی‌روش در بازی دیشب مقابل لیتوانی به میدان فرستاده است، ترکیب اصلی تیم ملی باشد، ولی من چنین نظری ندارم و این ترکیب، ترکیب اصلی تیم ملی برای جام جهانی نخواهد بود و چندین تغییر خواهیم داشت.

 

پیشکسوت فوتبال ایران ادامه داد: همه چیز در مورد ترکیب و ۱۱ مرد اصلی تیم ملی برمی‌گردد به نظر سرمربی و فکر می‌کنم کی‌روش در لحظات آخر ترکیب اصلی تیمش را اعلام می‌کند.

 

درخشان تصریح کرد: امیدوارم کی‌روش هرچه زودتر به ترکیب اصلی تیم ملی دست پیدا کند و با توجه به توان تیم ملی کشورمان و بازیکنانی که در اختیار داریم می‌توانیم بازی‌های خوب و آبرومندانه‌ای را به نمایش بگذاریم.

 

وی افزود: ما با نفراتی که در اختیار داریم که بیشتر آنها لژیونر هستند، می‌توانیم بیشترین بهره را ببریم و ان‌شاءالله با برنامه‌هایی که کی‌روش برای تیم ملی در نظر گرفته، بتوانیم در شروع بازی‌ها به خصوص بازی اول مقابل مراکش که فکر می‌کنم مهم‌ترین بازی تیم ملی است، نتیجه بگیریم.

 

پیشکسوت فوتبال ایران در رابطه با حریفان ما در جام جهانی گفت: اسپانیا و پرتغال از نظر سطح کیفی فقط یک مقدار از ما جلوتر هستند! و ما می‌توانیم مقابل این دو تیم با برنامه خوب و دوندگی زیاد بازی خوبی را ارائه دهیم، اما خیلی امیدوار هستیم که با توانایی که در توان بچه‌ها هستند بتوانیم مقابل مراکش نتیجه خوبی کسب کنیم.

 

 

 

منبع : میزان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار