راهپمایی روز قدس در ۵۷ نقطه مازندران برگزار می شود و مازنی ها همچون تمام مسلمانان برای بازگشت مردم فلسطین دست به دست یکدیگر می دهند و عدالت خواهی و کفر ستیزی را فریاد می زنند.
کد خبر: ۶۱۶۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲ 09 June 2018

به گزارش تابناک : عباد محمودی، مسئول روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران امروز (17 خرداد) گفت: سخنران راهپیمایی روز قدس در مرکز مازندران، حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی، مدیر ستاد اقامه نماز مازندران است که در ساری، مسیر این راهپیمایی از میدان شهید قاسمی، ابن شهر آشوب، میدان ساعت، میدان شهدا به مصلی از ساعت 11 صبح آدینه است که نماز جمعه به امامت حجت الاسلام یوسف یوسف پور، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و امام جمعه موقت ساری اقامه می شود.

 

وی با اشاره به اینکه راهپیمایی روز قدس در 57 نقطه مازندران برگزار می شود، اظهار کرد: امسال، اهمیت این راهپیمایی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، دو چندان می شود که همزمان با سی و هشتمین سالروز راهپیمایی به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه) در سال 1358 شده است.

 

محمودی بیان کرد: روز قدس، روز حیات مجدد اسلام و جامعه مسلمانان برای مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین است که خشم و انزجار خویش را نسبت به آمریکا و ایادی دست نشانده آمریکا، نشان می دهند.

 

وی ابراز کرد: مسلمانان در راهپیمایی روز جهانی قدس با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل، خشم و نفرت جامعه را نسبت به آنها در آسمان این سرزمین، طنین انداز می کنند.

 

محمودی گفت: ترامپ، بیت المقدس را سفارت دولت آمریکا اعلام کرد که تمام جامعه مسلمانان برای بازگشت مردم فلسطین دست به دست یکدیگر می دهند و عدالت خواهی و کفر ستیزی را فریاد می زنند.

 

وی اظهار کرد: راهپیمایی باشکوه روز قدس، افتخار دیگری بر اوراق جامعه اسلامی است و همچنین برگ زرینی در تاریخ سرزمین ایران، ثبت و درج خواهد شد.

 

 

منبع : شبستان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار