مهاجم تیم ملی فوتبال ایران پس از اولین جلسه تمرینی تیم ملی در روسیه به خبرنگاران گفت: بازی با تیم ملی مغرب برای ما حکم فینال مسابقات را دارد و حساسترین بازی ایران محسوب می شود.
کد خبر: ۶۱۶۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴ 07 June 2018

به گزارش تابناک : رضا قوچان‌نژاد افزود: تمرکز ما روی بازی با تیم ملی مغرب است و قصد داریم با آمادگی بالا در برابر این تیم قرار بگیریم تا در صورت پیروزی، شانس حضور در مرحله بعدی را داشته باشیم. وی افزود: ایران می‌تواند به صعود از گروه خود فکر کند، با این حال فعلا باید به بازی نخست خود برابر مراکش فکر کنیم.

 

قوچان نژاد در پاسخ به این پرسش خبرنگاران روس که ماه رمضان چه تاثیری بر آمادگی تیم ایران داشته است، گفت: بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در شرایط جسمانی خوبی به سر می برند و مصمم به گرفتن نتایج خوب در جام جهانی هستند.مسابقات جام جهانی فوتبال 2018 به میزبانی روسیه در 11 شهر و 12 ورزشگاه، 24 خرداد ماه 97 آغاز می شود.

 

مسکو، سن پترزبورگ، کالینینگراد، نیژنی نووگراد، قازان، سامارا، سارانسک، ولگاگراد، رستف نا دُنو، سوچی و یکاترینبورگ شهرهای میزبان جام جهانی فوتبال 2018 هستند. تیم ملی فوتبال ایران یکی از 32 تیم حاضر در این رقابت ها در گروه «بی» با اسپانیا، پرتغال و مغرب هم گروه شده است.

 

ایران در نخستین دیدار خود 15 ژوئن (25 خرداد 97) ساعت 18:30 به وقت ایران در ورزشگاه سنت پترزبورگ برابر مغرب، در دومین دیدار در ساعت 21:30 روز 20 ژوئن (30 خرداد 97) در ورزشگاه قازان به مصاف تیم ملی اسپانیا قهرمان پیشین جام جهانی فوتبال و در سومین بازی گروهی خود در ساعت 21:30 روز 25 ژوئن (4 تیر 97) در سارانسک با یاران کریستین رونالدو پرتغالی مدافع عنوان قهرمانی اروپا بازی می کند.

 

تیم ملی فوتبال ایران سه شنبه هفته جاری 15 خردادماه به عنوان نخستین تیم جام جهانی وارد روسیه شده و در کمپ لوکوموتیو در فاصله 30 کیلومتری غرب مسکو استقرار یافته است.

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار